دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 1 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 11، شماره 21 - ( 1-1402 )
اصول طرح پژوهش در برنامه درسی: دقت، مرتبط بودن و مشارکت
1
زهرا گویا
چکیده
(1793 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(730 دریافت)
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
2
مجید صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
محدثه خطاط
چکیده
(4141 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(864 دریافت)
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
3
احمد عربی
،
علی رضا عصاره
،
اسماعیل عظیمی
،
سید محمد رضا امام جمعه
چکیده
(3777 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(718 دریافت)
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
4
سارا جلال پور
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(3985 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1156 دریافت)
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
5
معصومه کیانی
چکیده
(3544 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(811 دریافت)
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
6
یعقوب لهرابی
،
فریدون شریفیان
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده
(2519 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(623 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
7
سعیده افضلی
،
علیرضا صادقی
،
نعمت اله موسی پور
،
مصطفی قادری
چکیده
(2829 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(796 دریافت)
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی
8
فاطمه احمدپور
چکیده
(2733 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(674 دریافت)
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
9
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(2695 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(744 دریافت)
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران
10
مهدخت نقیبی
چکیده
(4313 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1272 دریافت)
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z
11
زهرا پروازی مقدم
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
کامبیز پوشنه
،
علی اکبر خسروی بابادی
چکیده
(2951 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(928 دریافت)
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
12
فاطمه سادات جعفرنیا
،
مقصود امین خندقی
چکیده
(2838 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(645 دریافت)
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی
13
کریم مهدیخانلو
،
سولماز نورآبادی
چکیده
(2887 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(821 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS