دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 24 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۲، شماره ۳ - ( ۶-۱۳۹۳ )
آموزش ریاضی چه نیست؟!
ص. ۲۴-۱
زهرا گویا
چکیده
(۱۴۲۸۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۱۷۲ دریافت)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
ص. ۴۶-۲۵
مجید حق وردی
چکیده
(۱۴۶۶۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۷۷۱ دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
ص. ۷۰-۴۷
سهیلا غلامآزاد
چکیده
(۱۵۲۰۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۰۸۴ دریافت)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
ص. ۹۲-۷۱
مانی رضایی
چکیده
(۱۶۳۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۷۶۷ دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
ص. ۱۱۶-۹۳
ابوالفضل رفیع پور
چکیده
(۱۶۶۰۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۰۳۹ دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
ص. ۱۴۰-۱۱۷
مجتبی اسکندری
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(۱۸۹۴۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۸۳۷ دریافت)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
ص. ۱۶۲-۱۴۱
نسیم اصغری
چکیده
(۱۱۷۸۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۱۸۹ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS