دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 1 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 2، شماره 3 - ( 6-1393 )
آموزش ریاضی چه نیست؟!
ص. 24-1
زهرا گویا
چکیده
(13005 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6847 دریافت)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
ص. 46-25
مجید حق وردی
چکیده
(13510 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4453 دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
ص. 70-47
سهیلا غلامآزاد
چکیده
(13693 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5771 دریافت)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
ص. 92-71
مانی رضایی
چکیده
(14948 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5507 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
ص. 116-93
ابوالفضل رفیع پور
چکیده
(15139 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10723 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
ص. 140-117
مجتبی اسکندری
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(17534 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8539 دریافت)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
ص. 162-141
نسیم اصغری
چکیده
(10477 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3934 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS