دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
دوشنبه 17 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 2، شماره 4 - ( 12-1393 )
طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیتهای شناختی سواد ریاضی دانشآموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا
ص. 34-5
مریم محسن پور
*
،
زهرا گویا
،
محسن شکوهی یکتا
،
علیرضا کیامنش
،
عباس بازرگان
چکیده
(7331 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3915 دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
ص. 60-35
بهار سلیمانی
*
،
رضوان حکیم زاده
،
نوروزعلی کرمدوست
چکیده
(7170 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4844 دریافت)
ارزیابی کیفیت برنامههای درسی میانرشتهای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران
ص. 84-61
سولماز نورآبادی
*
،
نعمت الله موسی پور
،
مجید علی عسگری
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
چکیده
(6843 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4180 دریافت)
در جستوجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان
ص. 110-85
حسنعلی میرزابیگی
*
چکیده
(10135 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2129 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
ص. 134-111
رضا رحیمی
*
،
علیرضا عصاره
،
بهرام صالح صدق پور
چکیده
(22365 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(20284 دریافت)
واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی
ص. 160-135
ملیحه ذوالفقاری
،
مرجان کیان
*
چکیده
(4278 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4424 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
ص. 184-161
فریدون شریفیان
*
،
محمود مهرمحمدی
چکیده
(7224 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6453 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS