دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 24 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۳، شماره ۶ - ( ۱۲-۱۳۹۴ )
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
ص. ۲۸-۵
10.18869/acadpub.cstp.3.6.5
آذر داودی
،
نرگس کشتی آرای
،
علیرضا یوسفی
چکیده
(۱۴۰۹۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۲۳۰ دریافت)
تأملی بر مهارتهای روششناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسیارشد رشتههای علوم انسانی: یافتههای یک مطالعه آمیخته
ص. ۵۲-۲۹
10.18869/acadpub.cstp.3.6.29
حسن رضا زین آبادی
،
مهنوش قلوزی
چکیده
(۱۰۱۲۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۹۴۴ دریافت)
مقایسۀ اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازندهگرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیطهای یادگیری مسئلهمحور در آموزش ضمن خدمت معلمان
ص. ۷۰-۵۳
10.18869/acadpub.cstp.3.6.53
زهرا فیروزی
،
مرتضی کرمی
،
محمود سعیدی رضوانی
،
حسین کارشکی
چکیده
(۱۰۸۵۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۴۶۱ دریافت)
ارزیابی تختۀ هوشمند بهعنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز
ص. ۱۰۰-۷۱
10.18869/acadpub.cstp.3.6.71
سیما سالاروندیان
،
علی حسینی خواه
،
مسعود گرامی پور
چکیده
(۹۹۳۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۹۸۲ دریافت)
تحلیل برنامه درسی مغفول سواد تغذیه ای در دوره تحصیلی متوسطه
ص. ۱۲۰-۱۰۱
10.18869/acadpub.cstp.3.6.101
مریم کیان
چکیده
(۱۰۰۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۱۴۶ دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
ص. ۱۴۲-۱۲۱
10.18869/acadpub.cstp.3.6.121
حسن نجفی
،
مهدی سبحانی نژاد
،
رضا جعفری هرندی
چکیده
(۱۴۵۸۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۶۰۴ دریافت)
ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار و دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان
ص. ۱۶۴-۱۴۳
10.18869/acadpub.cstp.3.6.143
لیلا محمدامین زاده
،
محمد سیفی
،
علیرضا فقیهی
چکیده
(۸۷۸۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۳۰۷ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS