دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
شنبه 1 مهر 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 11، شماره 21 - ( 1-1402 )
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
ص. 38-9
مجید صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
محدثه خطاط
چکیده
(1150 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(25 دریافت)
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
ص. 70-39
احمد عربی
،
علی رضا عصاره
،
اسماعیل عظیمی
،
سید محمد رضا امام جمعه
چکیده
(1141 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(56 دریافت)
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
ص. 112-71
سارا جلال پور
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(831 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(22 دریافت)
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
ص. 150-113
معصومه کیانی
چکیده
(721 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10 دریافت)
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
ص. 186-151
یعقوب لهرابی
،
فریدون شریفیان
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده
(196 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(21 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
ص. 280-187
سعیده افضلی
،
علیرضا صادقی
،
نعمت اله موسی پور
،
مصطفی قادری
چکیده
(469 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(11 دریافت)
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی
ص. 320-281
فاطمه احمدپور
چکیده
(514 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(13 دریافت)
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
ص. 354-321
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(435 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12 دریافت)
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران
ص. 390-355
مهدخت نقیبی
چکیده
(210 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(19 دریافت)
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z
ص. 452-391
زهرا پروازی مقدم
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
کامبیز پوشنه
،
علی اکبر خسروی بابادی
چکیده
(236 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(15 دریافت)
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
ص. 492-453
فاطمه سادات جعفرنیا
،
مقصود امین خندقی
چکیده
(213 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(13 دریافت)
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی
ص. 526-493
کریم مهدیخانلو
،
سولماز نورآبادی
چکیده
(224 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS