You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیت‌های شناختی سواد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا
مریم محسن پور *، زهرا گویا، محسن شکوهی یکتا، علیرضا کیامنش، عباس بازرگان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی
بهار سلیمانی *، رضوان حکیم زاده، نوروزعلی کرمدوست
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کیفیت برنامه‌های درسی میان‌رشته‌ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران
سولماز نورآبادی *، نعمت الله موسی پور، مجید علی عسگری، غلامرضا حاجی حسین نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان
حسنعلی میرزابیگی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک
رضا رحیمی *، علیرضا عصاره، بهرام صالح صدق پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی
خانم ملیحه ذوالفقاری، دکتر مرجان کیان *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی
فریدون شریفیان *، محمود مهرمحمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb