You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مفهوم‌پردازی دانش قدرتمند بر اساس نظریه برنامه‌درسی دانش‌بنیان مایکل یانگ
علی زند قشلاقی، محمود مهرمحمدی، هاشم فردانش
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی تجربه های زیسته کارورزی در دانشگاه فرهنگیان: الگوی مفهومی
صادق زارع صفت
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
زهره کرمی، فرهاد سراجی، یحیی معروفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی)
نیلوفر مرتضی نژاد، محمد عطاران، علی حسینی خواه، عفت عباسی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین شاخص‌های نوآوری در فعالیت‌های یاددهی و یادگیری رشته‌های هنری مبتنی بر آموزه‌های سازنده‌گرایی و میزان کاربست آن
ستاره موسوی، محمدرضا نیلی، احمدرضا نصر، محمد مسعود
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ظرفیت آموزش مسائل مدل‌سازی برای تغییر نگرش دانش‌آموزان نسبت به ریاضی
زکیه پرهیزگار، حسن علم الهدایی، مهدی جباری نوقابی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML هدف‌های برنامه‌درسی جهت‌یابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کم‌بینایان)
اشرف کریمی، غلامرضا حاچی حسین نژاد، نعمت اله موسی پور، احمد به پژوه
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb