You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تجارب دانش آموزان پسر ابتدایی از اجرای ارزشیابی توصیفی
خانم دل آرام محمدی *، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر یوسف ادیب
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه محورهای تربیت هنری، ساختار محتوایی و الگوی سه وجهی برنامه درسی در کتاب های درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه
آقای محمد فیروزی *، دکتر محمد سیفی، دکتر علی حسینی مهر، دکتر علیرضا فقیهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سنتز پژوهی در مطالعات تطبیقی نظام های تربیت معلم ایران وجهان
خانم مهری اعزازی، دکتر محمد نوریان *، دکتر علی اکبر خسروی بابادی، دکتر داریوش نوروزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مفهوم سازی مشاوره برنامه درسی به عنوان یکی از قلمروهای نوین حوزه مطالعات برنامه درسی
آقای محمدتقی رودی *، دکتر کوروش فتحی واجارگاه، دکتر محبوبه عارفی، دکتر رضوان حکیم زاده، دکتر مسعود شریفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آموزش چندفرهنگی در کتاب های درسی فارسی( خوانداری ) دوره آموزش ابتدایی ایران
خانم فاطمه هواس بیگی، دکتر علیرضا صادقی *، دکتر حسن ملکی، دکتر مصطفی قادری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان جهشی
دکتر ابراهیم طلایی *، دکتر زهرا رحیمی، دکتر حمیدرضا حسن آبادی، خانم گلرخ برارپور، خانم آزاده میرزایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML الگوی برنامه ریزی درسی درکلاس معکوس: سنتزپژوهی روش‌ها
آقای حسن کاویانی *، دکتر محمدجواد لیاقت دار، دکتر بی بی عشرت زمانی، دکتر یاسمین عابدینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb