You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران
منصوره ایران نژاد، مریم صفرنواده، نعمت الله موسی پور، محبوبه اظهری، عبدالسعید محمدشفیعی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
علیرضا هوشمند، بختیار شعبانی ورکی، مقصود امین خندقی، علی مقیمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سطح تسلط دانش‌آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی
نسرین نجاتی برزکی، سید احمد مدنی، محمد امینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کندوکاو در حوزه ویژگی های برنامه درسی مرجع زبان آموزی دوره ابتدایی
نادر سلسبیلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نحوه معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایه هفتم توسط معلمان ریاضی
سیده صدیقه عسگری، احمدرضا نصر، محمدجواد لیاقتدار، ابراهیم ریحانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدائی در ایران از دیدگاه معلمان
مرتضی مرتضوی، زهرا گویا، حسن ملکی، سهیلا غلام آزاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتقای عملکرد هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای استان آذربایجان غربی به مثابه سازمان‌های کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از داده‌ها
نیلوفر مرتضی نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی)
مریم قاسمی، هاشم فردانش، جواد حاتمی، سلیمان احمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران
مرتضی بازدار، کورش فتحی واجارگاه، محبوبه عارفی، مقصود فراستخواه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کم‌توان ذهنی (سنتز پژوهی)‌
عادل علی پور، مجید علی عسگری، علی حسینی خواه، غلامرضا حاج حسین نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی
صغری ملکی، غلامعلی احمدی، محمود مهرمحمدی، محمدرضا امام جمعه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام)
مژگان کرد، یحیی قائدی، سعید ضرغامی همراه، رمضان برخورداری
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb