You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر
زهرا گویا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی
معصومه فرهوش، سارا ابراهیمی، عباس قلتاش
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان (فبک)
سحرناز برنگی، علی مرادخانی، یحیی قائدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
احمد ابراهیمی، سید ابراهیم میرشاه جعفری، علی ربانی خوراسگانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران
نفیسه بیگی، حمیدرضا رضازاده بهادران، علی اکبر خسروی بابادی، کامبیز پوشنه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سنتزپژوهی چالش‌ های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19
علی بیرمی پور، شیدا اچرش
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأملی در مؤلفه‌های برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای ایران
سهیلا غلام آزاد، زهرا گویا، علیرضا کیامنش
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران)
مژگان ماهرالنقش، علیرضا عصاره، غلامعلی احمدی، مهدی دوایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسلامشهر
اکرم ورمزیار، عفت عباسی، مسعود گرامی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی
فرزانه تکبیری، محبوبه خسروی، نعمت اله موسی پور، حسن ملکی، رضا افهمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران
الهام کاظمی، حسن ستاری ساربانقلی، رحمت محمدزاده، افرا غریب پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار
مینا یزدانیان، محدثه جغتایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی
اکبر سعیدنیا، فیروز محمودی، علی ایمان زاده، کیومرث تقی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb