You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بحران روش شناسی در پژوهش های برنامه درسی
زهرا گویا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی
فریدون رمضی، کامران شیوندی چلیچه، الهه امینی فر، علیرضا عصاره
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آموزش و یادگیری در کلاس‌های چندپایه: چالش‌ها و فرصت‌ها
محمدرضا وحدانی اسدی، حسین اسکندری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل تجارب معلمان در اجرای‌ برنامه‌‌ درسی هنر در بستر آموزش مجازی دوره اول ابتدایی
سهیلا داداشی، بتول سبزه، تهمینه بازگیر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بازخوانی نسبت دو پیشگاه زبانی ( زبان معیار و زبان مادری) در آموزش بر اساس تجربه زیسته معلمان ابتدایی
بهمن یاسبلاغی شراهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی مؤلفه‌های اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان رشته مهندسی عمران: روایت قابلیت‌های مبنایی از دیدگاه کارفرمایان
فاطمه یزدانی، فریدون شریفیان جزی، احمدرضا نصر اصفهانی، احمد شانه ساززاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی آموزه ها و نتایج تجارب معلمان در زمینۀ کاربرد هنر در آموزش و تدریس
حسنعلی گرمابی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی و تبیین  ابعاد و مولفه‌های برنامه درسی لایه‌ای در راستای دانش‌آموز-محوری
سکینه شرفی، حسین مومنی مهموئی، احمد اکبری، تورج فلاح مهنه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی مدلی برای برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان پیش از دبستان(3 تا 5 سال)
ساناز ماهری، علیرضا عراقیه، یحیی قائدی، امیر حسین مهدی زاده، پری سوسهابی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی جایگاه قومیت و تجارب زیسته قومیتی دانش آموزان در برنامه های درسی متوسطه اول ایران
فرزانه پاکدامن، مهدی دوایی، علی اکبر خسروی بابادی، حمیدرضا رضازاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک
گلبرگ غریب پور، محمود مهرمحمدی، حمیدرضا رضا زاده، علیرضا عصاره، فاطمه زهرا احمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اجرای برنامه‌درسی ریاضی دوره اول ابتدایی: چالش‌ها و راهکارها
سهیلا غلام آزاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی شیوه های تدریس قصه‌گویی و نمایش خلاق مشارکتی بر یادگیری مفاهیم میراث ناملموس موزه توسط دانش‌آموزان دبستانی
اعظم صفی پور، رضا افهمی، مرجان کیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb