برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (34087 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21443 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (14701 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (13630 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (13368 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13169 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (12919 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (12215 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (12108 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (11484 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11096 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (11083 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (11064 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (10935 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (10379 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (10002 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9955 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9876 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (9830 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9787 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (9783 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (9587 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (9522 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (9496 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (9392 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (33687 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (21155 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (18475 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16247 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (12760 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (10212 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9617 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (9395 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (9004 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (8545 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (8312 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (7797 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (7649 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (7563 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (7473 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (6567 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (6532 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (6353 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (6005 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (5933 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (5716 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (5642 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5258 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (5188 دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (4877 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 10802 بازدید)
تماس با ما ( 7370 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 7213 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 6993 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 6787 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 6401 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 5775 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 5696 بازدید)
پیام تسلیت ( 4914 بازدید)
MSRT-CODE ( 4254 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 3444 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 3395 بازدید)
تماس با ما ( 1828 بازدید)
تماس با ما ( 1808 بازدید)
تماس با ما ( 1791 بازدید)
تماس با ما ( 1772 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 1272 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 1191 بازدید)
خوش آمدید ( 615 بازدید)
تماس با ما ( 354 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 851 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 637 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 620 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 618 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 604 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 596 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 589 چاپ)
تماس با ما ( 570 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 531 چاپ)
پیام تسلیت ( 492 چاپ)
MSRT-CODE ( 426 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 397 چاپ)
خوش آمدید ( 257 چاپ)
تماس با ما ( 212 چاپ)
تماس با ما ( 203 چاپ)
تماس با ما ( 200 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 196 چاپ)
تماس با ما ( 195 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 127 چاپ)
تماس با ما ( 98 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb