برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (36955 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23023 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (16096 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15062 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (14610 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14432 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (13942 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (13427 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13202 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (12667 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12495 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (12366 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (12357 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12120 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (11591 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (11225 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11131 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11045 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11039 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11018 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10967 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (10852 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10704 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (10562 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (10457 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37055 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (22575 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (20919 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16789 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13522 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11378 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (10658 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (10593 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9959 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9198 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9133 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (8730 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (8560 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8237 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (7928 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7305 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7066 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (6958 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (6730 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6439 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6420 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6128 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (5761 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5615 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5216 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 14713 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 9129 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 9129 بازدید)
تماس با ما ( 8941 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8430 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 7552 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 6984 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 6787 بازدید)
پیام تسلیت ( 5941 بازدید)
MSRT-CODE ( 5249 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 4549 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4307 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 2744 بازدید)
تماس با ما ( 2666 بازدید)
تماس با ما ( 2644 بازدید)
تماس با ما ( 2641 بازدید)
تماس با ما ( 2620 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 2571 بازدید)
تماس با ما ( 944 بازدید)
خوش آمدید ( 621 بازدید)
تماس با ما ( 516 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1034 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 845 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 794 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 749 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 724 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 718 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 705 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 685 چاپ)
تماس با ما ( 680 چاپ)
پیام تسلیت ( 612 چاپ)
MSRT-CODE ( 568 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 504 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 388 چاپ)
تماس با ما ( 329 چاپ)
تماس با ما ( 310 چاپ)
تماس با ما ( 308 چاپ)
تماس با ما ( 307 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 250 چاپ)
تماس با ما ( 138 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2023 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb