برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (36345 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22364 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (15632 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (14527 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (14187 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14023 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (13586 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (12985 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (12836 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (12183 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12036 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (11910 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11857 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (11721 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (11139 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (10695 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (10656 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10639 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (10617 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10570 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (10569 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (10388 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10333 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (10136 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (10134 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (36307 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (22204 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (20283 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16620 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13294 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11056 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (10341 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (10088 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9818 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (8953 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (8818 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (8334 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (8166 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8057 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (7777 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (6979 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (6803 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (6754 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (6452 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6267 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6114 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (5952 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (5558 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5463 دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (5079 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 13453 بازدید)
تماس با ما ( 8512 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 8413 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 8342 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7846 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 7233 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 6654 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 6539 بازدید)
پیام تسلیت ( 5665 بازدید)
MSRT-CODE ( 4976 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 4289 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4063 بازدید)
تماس با ما ( 2431 بازدید)
تماس با ما ( 2406 بازدید)
تماس با ما ( 2401 بازدید)
تماس با ما ( 2385 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 2329 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 2287 بازدید)
خوش آمدید ( 618 بازدید)
تماس با ما ( 503 بازدید)
تماس با ما ( 459 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 966 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 803 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 756 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 707 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 684 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 678 چاپ)
تماس با ما ( 650 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 650 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 632 چاپ)
پیام تسلیت ( 579 چاپ)
MSRT-CODE ( 536 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 474 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 351 چاپ)
تماس با ما ( 295 چاپ)
تماس با ما ( 281 چاپ)
تماس با ما ( 279 چاپ)
تماس با ما ( 277 چاپ)
خوش آمدید ( 259 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 220 چاپ)
تماس با ما ( 123 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2023 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb