برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38149 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24953 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (17876 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (16475 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15832 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15778 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14952 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14553 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14209 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (14114 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (14090 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13981 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13889 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13091 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12705 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12642 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12532 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (12233 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (12095 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (12084 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (12054 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11921 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11764 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11713 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11629 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38016 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23310 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22157 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17334 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14226 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12067 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11648 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11430 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10493 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9998 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9834 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9797 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9267 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8722 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8333 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7932 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7664 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7392 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7392 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6953 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6904 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6587 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6294 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6031 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5677 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16506 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12329 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10466 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10417 بازدید)
تماس با ما ( 10039 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9187 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8089 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7739 بازدید)
پیام تسلیت ( 7342 بازدید)
MSRT-CODE ( 6562 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5505 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5258 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3773 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3622 بازدید)
تماس با ما ( 3551 بازدید)
تماس با ما ( 3549 بازدید)
تماس با ما ( 3541 بازدید)
تماس با ما ( 3498 بازدید)
تماس با ما ( 2047 بازدید)
تماس با ما ( 708 بازدید)
خوش آمدید ( 623 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1376 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1072 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1031 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 978 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 961 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 953 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 932 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 897 چاپ)
تماس با ما ( 887 چاپ)
پیام تسلیت ( 853 چاپ)
MSRT-CODE ( 797 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 729 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 588 چاپ)
تماس با ما ( 539 چاپ)
تماس با ما ( 527 چاپ)
تماس با ما ( 509 چاپ)
تماس با ما ( 504 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 475 چاپ)
خوش آمدید ( 262 چاپ)
تماس با ما ( 244 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb