دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 7 بهمن 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(39275 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(26669 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(19266 مشاهده)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(18101 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(17126 مشاهده)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(17057 مشاهده)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(16101 مشاهده)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(15961 مشاهده)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(15703 مشاهده)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(15476 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(15424 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(15367 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(15074 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(14296 مشاهده)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(14093 مشاهده)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(13973 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(13852 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(13747 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(13496 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(13341 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(13281 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(13066 مشاهده)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(13064 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(13025 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(13021 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(38549 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(23973 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(23431 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(17694 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(14718 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(12522 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(12333 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(12011 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(11056 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(10853 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(10381 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(10247 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(9887 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(9094 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(8652 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(8497 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(8204 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(7936 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(7750 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(7370 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(7329 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(6972 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(6773 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(6414 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(6041 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان
(
17378 بازدید
)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
13067 بازدید
)
اعتبار درجه علمی
(
11159 بازدید
)
معرفی هیئت تحریریه
(
11091 بازدید
)
تماس با ما
(
10600 بازدید
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
10028 بازدید
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
8594 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
8237 بازدید
)
پیام تسلیت
(
7993 بازدید
)
MSRT-CODE
(
7204 بازدید
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
6013 بازدید
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
5763 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4345 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4182 بازدید
)
تماس با ما
(
4062 بازدید
)
تماس با ما
(
4031 بازدید
)
تماس با ما
(
4022 بازدید
)
تماس با ما
(
3986 بازدید
)
تماس با ما
(
2566 بازدید
)
تماس با ما
(
887 بازدید
)
خوش آمدید
(
625 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1619 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1243 چاپ
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
1225 چاپ
)
اعتبار درجه علمی
(
1178 چاپ
)
معرفی هیئت تحریریه
(
1141 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1129 چاپ
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
1109 چاپ
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1061 چاپ
)
پیام تسلیت
(
1060 چاپ
)
تماس با ما
(
1053 چاپ
)
MSRT-CODE
(
981 چاپ
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
889 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
763 چاپ
)
تماس با ما
(
705 چاپ
)
تماس با ما
(
695 چاپ
)
تماس با ما
(
694 چاپ
)
تماس با ما
(
678 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
655 چاپ
)
تماس با ما
(
409 چاپ
)
تماس با ما
(
294 چاپ
)
خوش آمدید
(
264 چاپ
)
... آمار بیشتر