برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (37617 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23998 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (16882 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15829 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15248 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15147 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14490 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14062 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13786 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13373 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13219 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13216 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13136 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12693 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12217 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12008 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11881 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11682 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11649 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11631 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11533 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11496 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11246 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11186 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11047 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37593 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (22961 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21587 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17086 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13916 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11800 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11261 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11140 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10269 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9547 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9534 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9507 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9010 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8475 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8171 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7671 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7421 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7198 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7149 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6723 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6695 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6392 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6066 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5845 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5489 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 15944 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 11751 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 9969 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 9933 بازدید)
تماس با ما ( 9636 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 8562 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7577 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7342 بازدید)
پیام تسلیت ( 6826 بازدید)
MSRT-CODE ( 6050 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5096 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4833 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3379 بازدید)
تماس با ما ( 3171 بازدید)
تماس با ما ( 3164 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3163 بازدید)
تماس با ما ( 3157 بازدید)
تماس با ما ( 3122 بازدید)
تماس با ما ( 1641 بازدید)
تماس با ما ( 623 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1232 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 961 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 925 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 867 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 853 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 850 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 820 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 793 چاپ)
تماس با ما ( 788 چاپ)
پیام تسلیت ( 738 چاپ)
MSRT-CODE ( 691 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 625 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 492 چاپ)
تماس با ما ( 442 چاپ)
تماس با ما ( 429 چاپ)
تماس با ما ( 415 چاپ)
تماس با ما ( 413 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 376 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 175 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb