برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (29406 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (19322 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12893 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (11968 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (11824 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (11505 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (11005 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (10935 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (10248 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (9802 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9613 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (9500 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (9046 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (8841 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (8733 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (8680 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (8627 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (8409 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (8401 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (8365 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (8330 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (8289 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (8160 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7923 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (7844 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (22519 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15205 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (14978 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9044 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (7756 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (7677 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (7576 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (7012 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (6729 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (6480 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (6447 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (6264 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (6028 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (5949 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (5838 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (5718 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (5124 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (5101 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (4963 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (4744 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (4656 دریافت)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (4393 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (4383 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (4381 دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (4377 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 8443 بازدید)
تماس با ما ( 5982 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 5685 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 5574 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 5556 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 5092 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 4690 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 4600 بازدید)
پیام تسلیت ( 3733 بازدید)
MSRT-CODE ( 3069 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 2536 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 2535 بازدید)
تماس با ما ( 838 بازدید)
تماس با ما ( 831 بازدید)
تماس با ما ( 827 بازدید)
تماس با ما ( 797 بازدید)
خوش آمدید ( 601 بازدید)
تماس با ما ( 171 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 70 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 69 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 675 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 502 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 491 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 480 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 472 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 466 چاپ)
تماس با ما ( 448 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 445 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 404 چاپ)
پیام تسلیت ( 378 چاپ)
MSRT-CODE ( 286 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 276 چاپ)
خوش آمدید ( 244 چاپ)
تماس با ما ( 90 چاپ)
تماس با ما ( 83 چاپ)
تماس با ما ( 76 چاپ)
تماس با ما ( 75 چاپ)
تماس با ما ( 46 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 17 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 6 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb