@ARTICLE{Gooya, author = {Bahaloo Horeh, Kobra and Gooya, Zahra and Arefi, Mahbobeh and Fathi Vajargah, Koorosh and }, title = {The Required Knowledge for Mathematics Educators in Preparing Prospective Mathematics Teachers}, volume = {10}, number = {19}, abstract ={به­ منظور شناسایی دانش­ های مورد نیاز آموزشگران ریاضی که مسئولیت تدریس ریاضی به معلمان آینده را دارند، پژوهشی با رویکرد کیفی طراحی شد که تمرکز آن، بر مبحث ضرب و تقسیم کسرها بود. شرکت­کنندگان در این مطالعه، دو آموزشگر ریاضی در حال تدریس مجازی در دانشگاه فرهنگیان بودند. داده های این تحقیق که در زمان همه­گیری کووید-19 انجام شد، از چهار منبع کلاس درس، مصاحبه­های نیمه­ ساختاریافته، درس­نامه­های مدرسان و یادداشت­های میدانی نویسنده اول جمع­آوری شد. پس از چندین­بار کاهش نظام­وار داده­هایِ تجمیع ­شده، سه ظاهر شدند. سپس بر اساس آنها، چارچوبی با چهار مؤلفه «دانش محتوایی-موضوعی ریاضی»، «دانش برنامه درسی ریاضی»، «دانش بدفهمی­های ریاضی» و «دانش متناسب­سازی تدریس ریاضی با موقعیت» برای دانش­ های مورد نیاز آموزشگران ریاضی، تدوین شد. }, URL = {http://cstp.khu.ac.ir/article-1-3381-fa.html}, eprint = {http://cstp.khu.ac.ir/article-1-3381-fa.pdf}, journal = {Journal of Theory & Practice in Curriculum}, doi = {}, year = {2022} }