TY - JOUR JF - cstp JO - نظریه و عمل VL - 4 IS - 7 PY - 2016 Y1 - 2016/9/01 TI - flipped learning in higher education:Narratives of a teacher TT - تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه N2 - این پژوهش به بررسی روایت های یک مدرس دانشگاه و اجرای آموزش به شیوه معکوس پرداخته است. پژوهش مورد نظر روایی است و به انگاره تحقیقات کیفی و تفسیر گرایانه تعلق دارد. منبع داده های این پژوهش روایت چهارترم آموزشی در آموزش عالی است. تحلیل داده ها نشان می دهد در این شیوه آموزشی با همان اجزای کلاس سنتی، سر و کار داریم اما چیدمان و نتیجه ای که از آن حاصل می شود، می تواند متفاوت باشد.در تفسیر این روایت، برخی چالشهایی که در مسیر اجرای این شیوه آموزشی وجود داشته اند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.این پژوهش به تحلیل روایت" آموزش به روش معکوس" در آموزش عالی پرداخته است. SP - 81 EP - 136 AD - KW - flipped learning KW - blended learning KW - higher education UR - http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2585-fa.html DO - 10.18869/acadpub.cstp.4.7.81 ER -