نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
پنجشنبه 13 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 6، شماره 38 - ( بهار و تابستان 1398 )
معنویت در کار، التزام شغلی و هوش معنوی مدیران مدارس دولتی شهر ایلام: ارائه و آزمون یک الگو
ص. 21-1
10.52547/erj.6.38.1
علی یاسینی
*
،
یسرا پناه
،
امین پناه
چکیده
(4005 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(888 دریافت)
تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارتهای اجتماعی و مهارتهای شناختی دانش-آموزان
ص. 45-22
10.52547/erj.6.38.22
هما شاهرکنی موسوی
*
،
عفت عباسی
،
مسعود گرامی پور
چکیده
(2031 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(551 دریافت)
بررسی مشکلات مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی، و ارائه راه حل مناسب
ص. 59-46
10.52547/erj.6.38.46
علیرضا قاسمی زاد
*
،
مینو مکی
چکیده
(1944 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(809 دریافت)
پدیدارشناسی تجارب معلمان ابتدایی از اجرای کامل طرح ارزشیابی کیفی-توصیفی
ص. 85-60
10.52547/erj.6.38.60
افشین ادیب منش
*
چکیده
(2302 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(746 دریافت)
بررسی خودتنظیمی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش گروههای آموزشی و مقاطع تحصیلی
ص. 106-86
10.52547/erj.6.38.86
محمد کوهی
*
،
حسین کارشکی
،
بهروز مهرام
چکیده
(2015 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1383 دریافت)
نقش جو مدرسه و شیوه های مدیریت کلاسی در پیش بینی اهمال کاری معلمان
ص. 127-107
10.52547/erj.6.38.107
جواد پورکریمی
*
،
وکیل آژیده
،
ایت قدوسی نژاد
چکیده
(2157 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(644 دریافت)
رویکردی نو به کاربست جامعه شناسی سیاست در تحلیل سیاست آموزشی
ص. 147-128
10.52547/erj.6.38.128
عباس عباس پور
*
،
کیوان مرادی
چکیده
(2250 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(452 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS