نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
چهارشنبه 20 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
◆
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۷، شماره ۴۱ - ( پاییز و زمستان ۱۳۹۹ )
فلسفه رسانه و نقش آن در تربیت اجتماعی با تاکید بر نظریه دریافت
ص. ۲۳-۱
10.52547/erj.7.41.1
حامد پورمراد
*
،
علیرضا محمودنیا
چکیده
(۵۶۵۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۵۸۳ دریافت)
بررسی نقش فناوری ردیاب چشمی در پژوهشهای یادگیری: مطالعهی ده سال پژوهش
ص. ۴۵-۲۴
10.52547/erj.7.41.2
نسرین محمدحسنی
*
چکیده
(۴۸۲۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۸۴۲ دریافت)
تدوین استانداردهای ملی مشاوره مدرسه
ص. ۷۴-۴۶
10.52547/erj.7.41.3
عزت اله فولادی
،
عزیزالله تاجیک اسمعیلی
*
،
عبدالرحیم کسایی اصفهانی
،
کیانوش زهراکار
چکیده
(۷۸۲۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۰۷۹ دریافت)
شناسایی و ارزیابی ویژگیهای اخلاقی موک (انبوه و دوره)
ص. ۹۵-۷۵
10.52547/erj.7.41.4
اکبر جدیدی محمدآبادی
*
،
اکبر رضایی
چکیده
(۵۳۷۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۴۹ دریافت)
تحلیلی بر تکوین هویت حرفهای در بین دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان
ص. ۱۲۲-۹۶
10.52547/erj.7.41.5
حسین احمدی
*
چکیده
(۵۵۳۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۸۶ دریافت)
رابطه یادگیری خودراهبر و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش تحصیلی
ص. ۱۳۹-۱۲۳
10.52547/erj.7.41.6
رامین حبیبی کلیبر
*
،
لیلا قبادی
چکیده
(۵۳۶۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۹۰ دریافت)
تدوین مدل تربیت عقلانی فارابی با تأکید بر عقل نظری
ص. ۱۶۲-۱۴۰
10.52547/erj.7.41.7
فریبا عادل زاده نایینی
،
رضاعلی نوروزی
*
،
جهانبخش رحمانی
چکیده
(۵۵۵۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۳۲ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS