- تعالی تجربههای عقلانی بر مبنای دیدگاه زیباییشناختی افلوطین
اکبر غلامی، رضا علی نوروزی *، محمد حسین حیدری، مجتبی سپاهی - تحلیل مدل تدریس ویتگنشتاین بر اساس رویکرد دانش ضمنی
محسن بهلولی فسخودی * - بررسی آموزش مجازی در شبکه شاد از دیدگاه پساپدیدارشناسی
روح اله مظفری پور *، سمانه شفیعی - بررسی و تحلیل جایگاه رویکرد فرارشتهای STEM در برنامه آموزشی مدارس
مهدیه السادات میررحیمی *، پروین احمدی - تحلیل تماتیک تجربه زیسته دانشآموزان از آزمونهای آنلاین در بستر شبکه شاد
رفیق حسنی *، شنو صفائی - طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامهی آمادگی یادگیری مبتنی بر موک
شیما ملکی، عبدالله قاسم تبار *، مهدی عربزاده - ارزشیابی عملکرد نومعلمان دوره ابتدایی در بستر یادگیری ترکیبی (حضوری و مجازی)
مرضیه دهقانی *، فاطمه رضایی، حدیث میرزایی - نقش تعهد شغلی، خودکارآمدی خلاق و توانمندسازی روانشناختی در پیش بینی تدریس خلاق معلمان
سهیلا جلیلیان *، وجیهه نجاتی، احسان عظیم پور - شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر افزایش سنوات تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پیامدهای آن
سعید غیاثی ندوشن * - مطالعه کارایی اسباب بازیهای اموزش کنترل خشم برای کودکان
ماجده شریفی نیا، نیلوفر شادمهری * - بررسی مدل تحلیل مسیر حمایت اجتماعی والدین از فعالیت بدنی در دختران نوجوان
مهین قریبزاده *، حسن محمدزاده، مالک احمدی - روشهای انضباطی اثربخش بر رفتار کودکان در مراکز شبانهروزی تحت پوشش سازمان بهزیستی
آمنه عالی *، خدیجه حسینی مطلق، صغری ابراهیمی قوام - بررسی اثر بخشی راهبردهای کمک خواهی تحصیلی بر بهزیستی تحصیلی، درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی
حسین نجفی * - ماهیت و فرایندهای مرتبط با ادراک از جایگاه اجتماعی در اعضای هیات علمی
رضا عظیمی *، حمید خانی پور
- سال 1401
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
- سال 1398
- سال 1397
۱۳۹۹/۳/۱۱ - درجه بندی نشریات
۱۳۹۹/۳/۱۱ - اولویت چاپ
۱۳۹۹/۳/۱۱ - پرداخت هزینه
۱۳۹۶/۸/۴ - قابل توجه نویسندگان محترم مقالات
۱۳۹۶/۶/۲۰ - نکات نگارشی جدید
۱۳۹۶/۶/۱۷ - رفع اشکال ارتباط با سایت نشریه
۱۳۹۶/۴/۲۱ - اشکال در سیستم ارتباطی با نشریه
۱۳۹۶/۴/۲۰ - نمایه شدن نشریه در گوگل اسکالر
۱۳۹۵/۲/۲۱ - برقراری تماس با ما
مقالات در دست چاپ
- اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر شایستگی تحصیلی و توانایی های شناختی دانش آموزان
پریوش خاورزمینی، رامین حبیبی کلیبر *، جواد مصرآبادی - تبیین رفتارهای اخلاقی تحصیلی: نقش صفات منشی و جو اخلاقی مدرسه
فاطمه ازادی ده بیدی، فرهاد خرمائی * - راهبردهای مقابلهای با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان منطبق بر رویکرد تحولی یکپارچه: یک تحلیل محتوای کیفی
زهرا عسگری *، امیر امین یزدی - ارائه مدل ارزشیابی آموزش مجازی در آموزش عالی در زمان همه گیری کرونا با رویکرد ساختاری - تفسیری
راحله جلال نیا * - تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی نسل Z از عوامل مؤثر بر تابآوری در دوران شیوع ویروس کرونا : یک مطالعه پدیدارشناسی
رامین حبیبی کلیبر، ابوالفضل فرید *، فاطمه علی پور - پیش بینی خودکارآمدی معلمان بر اساس کارکرد انعطاف پذیری شناختی و مفاهیم یاددهی-یادگیری در کلاسهای مبتنی بر آموزش فراگیر
فریده حمیدی *، مهران عطوفتی رودی - بررسی اثربخشی مداخلههای روانشناختی بر اهمال کاری تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیل
سیدقاسم مصلح، ابوالفضل فرید *، فاطمه علی پور - بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامه درسیِ آموزش برای توسعه پایدار در دوره ابتدایی از منظر معلمان و تحلیل محتوای آن در کتاب های درسی
آمنه بابازاده، ابراهیم صالحی عمران *، میمنت عابدینی بلترک - رابطه جو اخلاقی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر تهران)
آیت سعادت طلب *، اسماعیل شیرعلی - توسعه سلامت دانش آموزان با ارتقای دلبستگی به مکان در طراحی مدارس: بر پایه طرح واره آرکیتایپ ها
الهام پرویزی، زهراالسادات اردستانی *، فرهاد بلاش - تحلیل ساخت شکنانه مؤلفههای آموزش مستقیم از منظر یادگیری در کلاس درس معکوس
پرویز بیات، سعید ضرغامی *، اکبر صالحی، یحیی قائدی - الگوی جاری استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مدارس استثنایی: رویکرد نظریه داده بنیاد
مهدی قاسمی پور فخرآباد، حسین مومنی مهموئی *، سعید تیموری، تورج فلاح
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1401، جلد 10، شماره44
- شاپای چاپی: 1024-3402
- شاپای الکترونیکی: 1024-3402
- مدیر مسئول: دکترمحمد نقی فراهانی
- سردبیر: دکتر محمد نقی فراهانی
- صاحب امتیاز: دانشگاه خوارزمی
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 4233 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 22 کاربر
- تمام بازدیدها: 2768342 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 2265 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 1325 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 139 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد