Journal archive for Google Scholar Robot!

Human Information Interaction

تعامل انسان و اطلاعات



Volume 4, Number 3 (2017-12)


Introduction and a Comparative Analysis of Web Credibility Assessment Models
معرفی و بررسی انطباقی مدلهای ارزیابی اعتبار وب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining the Mediating Role of Social Capital in the Relationship between the Application of Virtual Social Network and Knowledge Sharing Practices in Cyberspace
تبیین نقش میانجی سرمایه اجتماعی در ارتباط بین کاربست شبکه اجتماعی مجازی و رفتارهای اشتراک دانش در فضای مجازی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors Affecting the Adoption of Web 2.0 Technology in E-Government from Citizen's Perspective and Providing a Model: Case of Government Offices in Hamadan
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری وب 2.0 در دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان و ارائه الگو: مورد دفاتر پیشخوان دولت در استان همدان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The overlap and coverage of 4 local search engines: Parsijoo, Yooz, Parseek and Rismoun
ارزیابی همپوشانی و پوشش چهار موتور جستجوی بومی اصلی: پارسی جو، یوز، پارسیک و ریسمون
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing the Conceptual Model of Research Problem Finding Using Directed Content Analysis
توسعه مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش تحلیل محتوای جهت دار
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Gamification Capabilities to Increase Audiences Engagement with the Media: A Case Study of IRIB IPTV
قابلیت‌های بازی‌وارسازی در افزایش درگیری مخاطبان با رسانه‌های نوین: مطالعه موردی آی‌پی‌تی‌وی صداوسیما
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Dissemination of the Iran's international scientific output in social media
اشاعه بروندادهای پژوهشی بین المللی ایران در رسانه های اجتماعی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles