Journal archive for Google Scholar Robot!

Human Information Interaction

تعامل انسان و اطلاعات



Volume 7, Number 4 (2021-3)


Identifying Customer Journey Opportunities in 5A Model in Tourism Industry
شناسایی فرصت‌های سفر مشتری در مدل 5A در صنعت گردشگری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Classification and prioritize of services quality based on Kano's customer satisfaction model, Asymmetric Impact-Performance Analysis and SERVQUAL
طبقه‌بندی و اولویت‌بندی کیفیت خدمات بر اساس ‌مدل رضایت مشتری کانو، تأثیر عملکرد نامتقارن و سروکوآل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presenting a Digital Content Marketing Model (Case Study: Instagram Bloggers)
ارائه مدل بازاریابی محتوای دیجیتال (مطالعه موردی: بلاگرهای اینستاگرام)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the level of familiarity, use and also the effectiveness of mind maps in the information retrieval process
بررسی میزان آشنایی، استفادۀ و نیز بررسی اثربخشی نقشه‌های ذهنی در فرایند بازیابی اطلاعات
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of organizational climate and knowledge sharing on the innovative behavior of employees in knowledge-based companies
تأثیر جوسازمانی و تسهیم دانش بر رفتار نوآورانه کارکنان در شرکت‌های دانش بنیان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Discovering the Underlying Components Affecting the Usability of IoT in Iranian Libraries: A Theory Based on Context
کشف مؤلفه‌های زمینه‌ای موثر بر کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانه‌های ایران: تئوری برخاسته از زمینه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles