[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 ) ::
جلد 17 شماره 1 صفحات 118-93 برگشت به فهرست نسخه ها
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures
Mehri Jalali، Manoochehr Jafarigohar
Payame Noor University
چکیده:   (5694 مشاهده)
واژه‌های کلیدی: Consciousness-raising، Focus on Form، Input processing، Intake، Processing instruction، Textual input enhancement
متن کامل [PDF 227 kb]   (2743 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي |
پذیرش: 1396/7/21 | انتشار: 1396/7/21
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures . Journal title 2014; 17 (1) :93-118
URL: http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2028-fa.html

Jalali Mehri، Jafarigohar Manoochehr. The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures. عنوان نشریه. 1393; 17 (1) :93-118

URL: http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2028-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4645