:: دوره 24، شماره 1 - ( 1-1400 ) ::
جلد 24 شماره 1 صفحات 140-103 برگشت به فهرست نسخه ها
A Critical Micro Evaluation of the English Language Program Reforms in State Schools: A Language-in-Education Policy and Planning Study
چکیده:   (1174 مشاهده)

 
متن کامل [PDF 445 kb]   (563 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/8/30 | پذیرش: 1400/1/10 | انتشار: 1400/1/10


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 24، شماره 1 - ( 1-1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها