[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 26، شماره 2 - ( 6-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension
ص. 1-1
Hadi Azimi
،
Zeinab Jahangiri
،
Mohammad Barzegar Rahatlou
چکیده
(410 مشاهده)
Cognitive Amplification: Exploring the Impact of Multimodal Input Enhancement on Working Memory and Collocation Acquisition in Iranian EFL Learners across Age Groups
ص. 2-2
Katayoon Mansouri
،
Jaleh Hassaskhah
،
Esmaeel Ali Salimi
چکیده
(3511 مشاهده)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes
ص. 2-2
Mona Akhtari
،
Mahnaz Azad
چکیده
(3465 مشاهده)
The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian
ص. 3-3
Simin Karimi
،
Hossein Bahri
چکیده
(393 مشاهده)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words
ص. 4-4
Sharareh Sadat Sarsarabi
،
Zeynab Sazegar
چکیده
(3420 مشاهده)
Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience
ص. 5-5
Mohsen Shirazizadeh
،
Somayeh Fathali
،
Mahshid Kamareh
چکیده
(651 مشاهده)
The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability
ص. 6-6
Kobra Tavassoli
،
Marjan Oskouiefar
،
Masoumeh Ghamoushi
چکیده
(356 مشاهده)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4666