[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques ص. 23-1
[English Abstract] Ahmad Alibabaee، Marjan Momenzadeh، Shiva Sadat Zarei Abarghoui
چکیده (6576 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2062 دریافت)  
XML The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation ص. 48-25
[English Abstract] Sasan Baleghizadeh، Atieh Masoun
چکیده (8856 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4946 دریافت)  
XML L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective ص. 70-49
[English Abstract] Saman Ebadi
چکیده (5859 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2493 دریافت)  
XML A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing ص. 92-71
[English Abstract] Saeedeh Behrooznia، Mohammad Reza Hashemi، Fatemeh Mohaghegh Mahjoobi
چکیده (6717 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4052 دریافت)  
XML The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures ص. 118-93
[English Abstract] Mehri Jalali، Manoochehr Jafarigohar
چکیده (5723 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2748 دریافت)  
XML The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum ص. 146-119
[English Abstract] Khadijeh Karimi Alavijeh، S. Susan Marandi
چکیده (5632 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2678 دریافت)  
XML The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge ص. 187-147
[English Abstract] Zia Tajeddin، Rasoul Mohammad Hosseinpur
چکیده (6195 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3353 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4645