[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 26، شماره 2 - ( 6-1402 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension ص. 1-1
[English Abstract] Hadi Azimi ، Zeinab Jahangiri ، Mohammad Barzegar Rahatlou
چکیده (363 مشاهده)      
XML Cognitive Amplification: Exploring the Impact of Multimodal Input Enhancement on Working Memory and Collocation Acquisition in Iranian EFL Learners across Age Groups ص. 2-2
[English Abstract] Katayoon Mansouri ، Jaleh Hassaskhah ، Esmaeel Ali Salimi
چکیده (3483 مشاهده)      
XML The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes ص. 2-2
[English Abstract] Mona Akhtari ، Mahnaz Azad
چکیده (3437 مشاهده)      
XML The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian ص. 3-3
[English Abstract] Simin Karimi ، Hossein Bahri
چکیده (371 مشاهده)      
XML The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words ص. 4-4
[English Abstract] Sharareh Sadat Sarsarabi ، Zeynab Sazegar
چکیده (3393 مشاهده)      
XML Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience ص. 5-5
[English Abstract] Mohsen Shirazizadeh ، Somayeh Fathali ، Mahshid Kamareh
چکیده (617 مشاهده)      
XML The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability ص. 6-6
[English Abstract] Kobra Tavassoli ، Marjan Oskouiefar ، Masoumeh Ghamoushi
چکیده (317 مشاهده)      
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4666