Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Applied Linguistics
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 12, Number 1 (2009-3)
Hedging in English and Persian Editorials: A Contrastive Study
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Theoretical and Practical Comparison of Classical Test Theory and Item-Response Theory
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Beliefs about Language Learning Inventory: Factorial Validity, Formal Education and the Academic Achievement of Iranian Students Majoring in English
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Concept Mapping on EFL Speaking Fluency
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A New Method for Standard-setting Using the Rasch Model
روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effects of Extraversion/Introversion on the Use of Strategic Competence in Written Referential Communication
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Self and Peer Assessment Consistency over Time
مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles