فصلنامه روانشناسی شناختی
شنبه 29 دی 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 1، شماره 2 - ( 12-1392 )
تأثیر خودآگاهی و توجه بر افت عملکرد بازیکنان بسکتبال
ص. 9-1
حمیده بخشایش
*
،
پروانه شفیع نیا
،
فاطمه بهمنی
چکیده
(9152 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3687 دریافت)
اثربخشی آموزش فراشناختی بر عملکرد حیطه های مختلف خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایه ی سوم ابتدایی
ص. 18-10
آتنا اصفهانی خالقی
*
،
علی اصغر اصغر نژاد فرید
،
حسن احدی
،
سید علی محمد موسوی
چکیده
(9042 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4557 دریافت)
اثر فراخوانی هیجان بر ارتقاء حافظه ی حرکتی ضمنی
ص. 29-19
فرهاد قدیری
*
،
عباس بهرام
،
علی رشیدی پور
،
صالح زاهدی اصل
چکیده
(8998 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2285 دریافت)
ارزیابی سبک های مقابله، و باورهای فراشناختی در دانشجویان با اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای سبک های مقابله
ص. 40-30
زینب حق شناس
*
،
ربابه نوری قاسم آباد
،
علیرضا مرادی
،
غلامرضا صرامی
چکیده
(11464 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6584 دریافت)
بررسی تطبیقی یادگیری های غیررسمی دختران و پسران دانشجو در دانشگاه
ص. 58-41
مرتضی منطقی
*
،
شیوا فرمانی
،
فهیمه پورمند
چکیده
(9269 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3504 دریافت)
رابطه بین اجزای دانش فراشناختی و درک مطلب خواندن با دیدگاهی تحولی در دانشآموزان پایه های پنجم ابتدایی و سوم راهنمایی
ص. 66-59
فاطمه میرزایی
*
،
پروین کدیور
،
محمد حسین عبداللهی
،
ولیاله رمضانی
چکیده
(9041 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4574 دریافت)
بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نومیدی و تاب آوری در دانشجویان
ص. 75-67
محمد احسان تقی زاده
*
،
اعظم فرمانی
چکیده
(16200 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(20482 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS