فصلنامه روانشناسی شناختی
سه شنبه 2 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره ۲، شماره ۴ - ( ۱۱-۱۳۹۳ )
بررسی مولفه دیداری- فضایی حافظه فعال و کوتاه مدت در دانش آموزان با اختلالات یادگیری و مقایسه با دانش آموزان عادی
ص. ۹-۱
سارا آقابابایی
*
،
شعله امیری
چکیده
(۱۳۷۵۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۹۰۰ دریافت)
بررسی مقایسهای عملکرد حافظه کاری ، سیستم فعال-ساز رفتاری (BAS) و سیستم بازداری رفتاری (BIS) بر اساس ابعاد استرس در نوجوانان
ص. ۲۲-۱۰
سهراب امیری
*
،
امیر قاسمی نواب
،
محمدحسین عبداللهی
چکیده
(۹۱۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۴۷۴ دریافت)
بررسی دانش فراشناختی در رابطه مدیریت کلاس بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی
ص. ۳۰-۲۳
محمدنقی فراهانی
*
،
مهران عمادی
چکیده
(۱۰۰۴۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۲۲۶ دریافت)
تاثیر ظرفیت حافظهکاری کودکان پیشدبستانی درپردازش زمان
ص. ۴۰-۳۱
محمدعلی نظری
،
سارا جعفرپور ممقانی
*
چکیده
(۷۹۶۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۲۴۸ دریافت)
اثربخشی آموزش برنامه فرزند پروری مثبت به مادران بر افزایش توانایی خواندن کودکان نارسا خوان
ص. ۵۰-۴۱
شیرین علایی فر
،
علیرضا مرادی
*
چکیده
(۱۱۶۶۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۷۳۰ دریافت)
سوگیری شناختی پردازش اطلاعات هیجانی در افراد مضطرب، افسرده و عادی
ص. ۶۰-۵۱
منصور بیرامی
*
،
یزدان موحدی
،
مرتضی پورمحمدی
،
هانیه خرازی نوتاش
،
لیلا احمدی
چکیده
(۱۱۲۹۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۰۲۰ دریافت)
تاثیر فاصله آزمون خاطرآوری بر تحکیم مبتنی بر ارتقاء در حافظه حرکتی آشکار
ص. ۷۱-۶۱
پروانه شمسیپور دهکردی
*
،
مریم عبدالشاهی
چکیده
(۱۱۱۲۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۰۲۲ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS