فصلنامه روانشناسی شناختی
جمعه 20 مهر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 4، شماره 1 و 2 - ( 6-1395 )
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر همجوشی شناختی و شاخص های سلامت جسمانی بیماران مبتلا به فشارخون اساسی
ص. 9-1
مجید برادران
*
،
حسین زارع
،
احمد علی پور
،
ولی ا. . فرزاد
چکیده
(7042 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7651 دریافت)
توجه و تمرکز تقویت شده، سازه ای واحد یا چند وجهی؟ ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی مقیاس پنج عاملی ذهن آگاهی در ایران
ص. 18-10
مهدی رضا سرافراز
*
چکیده
(10072 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6225 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر بهبود باورهای فراشناختی و علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک آزمودنی)
ص. 30-19
فاطمه غیورکاظمی
،
زهره سپهری شاملو
*
،
علی مشهدی
،
علی غنائی
،
فروزان پاسالار
چکیده
(8301 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5190 دریافت)
تعیین ساختار شناختی دانشِ دانش آموزان سال سوم دبیرستان با استفاده از نظریه فضای دانش
ص. 41-31
آیت سعادت طلب
*
چکیده
(5491 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2539 دریافت)
خلاقیت بر مبنای متغیرهای فردی و بافتی: مقایسه نظریه و عمل
ص. 51-42
سوده رحمانی
*
،
پروین کدیور
،
غلامرضا صرامی
،
الهه حجازی
چکیده
(4923 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3100 دریافت)
عملکرد نوجوانان مبتلاء به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) در حافظه فعال و سرعت پردازش
ص. 62-52
مریم احمدی
*
،
علیرضا مرادی
،
جعفر حسنی
چکیده
(10286 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4241 دریافت)
مقایسهی تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان تکزبانهی فارسی زبان و دوزبانهی ارمنی- فارسی زبان
ص. 74-63
هادی کرامتی
*
،
اریکا هایرابیدیان
چکیده
(5418 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3006 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS