فصلنامه روانشناسی شناختی
یکشنبه 12 آذر 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 6، شماره 3 - ( 9-1397 )
ساخت و اعتباریابی مقیاس فراحافظه برای نوجوانان
ص. 10-1
ندا اثنی عشری
*
،
مسعود حسینچاری
،
بهرام جوکار
،
محبوبه فولادچنگ
،
فرهاد خرمایی
چکیده
(3688 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2447 دریافت)
مدلسازی شناختی - محاسباتی تصمیمگیری پویا با استفاده از شبکههای پیوندگرا
ص. 20-11
هدی منصوریان
،
آزاده نثاری
،
علیرضا مرادی
*
،
بابک محمدی
چکیده
(3115 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4650 دریافت)
ابعاد شناختی فرزندپروری والدین ایرانی: یک مطالعه کیفی
ص. 30-21
ولی اله رمضانی
،
محمد سعید عبدخدایی
*
،
زهرا طبیبی
،
حمید رضا آقامحمدیان شعرباف
چکیده
(4243 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3192 دریافت)
بررسی عوارض شناختی متعاقب آسیب مغزی تروماتیک خفیف برعملکرد اجرایی و حافظه کاری بیماران
ص. 40-31
محدثه مظفری
*
،
سید ابوالقاسم مهری نژاد
،
مهر انگیز پیوسته گر
،
مسعود ثقفی نیا
چکیده
(3812 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1579 دریافت)
تأثیر مداخلات بازتوانی شناختی ترکیبی(کامپیوتری و دستی)بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و وضعیت روانی زنان مبتلا به ام اس
ص. 50-41
مهری رحمانی
*
،
اسحق رحیمیان بوگر
،
سیاوش طالع پسند
،
مصطفی نوکنی
چکیده
(4065 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2367 دریافت)
نقش واسطه ای خود تنظیمی و پریشانی روانشناختی در رابطه بین خشونت خانگی و عملکرد های شناختی در زنان قربانی همسر آزاری
ص. 60-51
سید سعید پورنقاش تهرانی
*
،
زهرا قلندرزاده
،
حجت الله فراهانی
،
سید مهدی صابری
،
معصومه پاشایی بهرام
چکیده
(7195 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3710 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه، برنامه ریزی، بازداری پاسخ)برحافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم بااختلال یادگیری ویژه ریاضی
ص. 70-61
فرزانه آسیایی
*
،
محمد یمینی
،
حسین مهدیان
چکیده
(3752 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3817 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS