فصلنامه روانشناسی شناختی
یکشنبه 12 آذر 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 9، شماره 3 - ( دوره نهم، شماره سوم، پاییز 1400 )
مدلیابی رابطه حافظه سرگذشتی بیش کلیگرا با حل مسئله در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی: نقش میانجی آگاهی فراشناخت
ص. 15-1
1052547/jcp.9.3.1
برزان سلیمانی
،
کامران یزدانبخش
*
،
خدامراد مومنی
چکیده
(3313 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(883 دریافت)
اثربخشی مداخله کوتاهمدت کارکرد اجرایی مضاعف بر حل مسئله، تنظیم هیجان و توجه انتخابی در بیماران آسیب مغزی تروماتیک
ص. 26-16
1052547/jcp.9.3.16
سمیرا نصرآبادی
،
سید محمد حسین موسوی نسب
*
،
قاسم عسکری زاده
،
محسن شهبا
چکیده
(2878 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(654 دریافت)
مقایسه الکتروآنسفالوگرافی کمٌی ارتباطات عصبی در کودکان 6 تا 13 ساله دارای اختلال طیف اتیسم و کودکان طبیعی
ص. 40-27
1052547/jcp.9.3.27
احمد اژدرلو
،
مریم طبیعی
*
،
محمد اژدرلو
چکیده
(3228 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(521 دریافت)
اثربخشی آموزش باورها و حالت فراشناختی بر حافظه کاری دانشآموزان دوره ابتدایی
ص. 53-41
1052547/jcp.9.3.41
پریسا اسداللهی
،
محمدحسین سالاری فر
*
،
لیلا طالبزاده شوشتری
چکیده
(3293 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(574 دریافت)
طبقهبندی EEG در دو سطح نرمال و دارای اضطراب با استفاده از ویژگیهای غیر خطی
ص. 69-54
1052547/jcp.9.3.54
فائزه دانشمند بهمن
،
عاتکه گشوارپور
*
چکیده
(3634 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(427 دریافت)
تاثیر ورزش مغزی بر سرکوبی نسبت امواج تتا برآلفا و حافظهی فعال کودکان 8 تا 12 ساله-ی دارای مشکل خواندن یا مشکل نوشتن
ص. 88-70
1052547/jcp.9.3.70
محسن امیری
،
جهانگیر کرمی
*
،
خدامراد مومنی
چکیده
(3532 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(517 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS