فصلنامه روانشناسی شناختی
چهارشنبه 20 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره ۱۱، شماره ۳ - ( دوره یازدهم، شماره سوم، پاییز ۱۴۰۲ )
رابطه نگرش به بزهکاری با استرس ادراک شده و سبک های دلبستگی دانشجویان دانشگاه آزاد تهران
ص. ۱۵-۱
زینب جوانمرد
،
طهامه هموطن
*
چکیده
(۳۳۷۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۵۶ دریافت)
تأثیر شبیهسازی آموزشی تعاملی بر جو انگیزشی درک شده و خودآگاهی هیجانی دانشآموزان دوره ابتدایی
ص. ۳۰-۱۶
مریم رجبیان ده زیره
*
،
حمیدرضا مقامی
،
سید محمد امین حسینی
چکیده
(۳۹۰۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۱۲ دریافت)
نقش بهزیستی روانشناختی بر فرسودگی تحصیلی با میانجی گری اهداف پیشرفت
ص. ۴۴-۳۱
فاطمه مولوی
،
عباس حبیب زاده
*
،
مجید ضرغام حاجبی
چکیده
(۲۷۰۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۴ دریافت)
تدوین و اعتبار سنجی بستۀ آموزشی توانمندسازی شناختی – هیجانی و اثربخشی آن بر حافظه کاری و بازشناسی هیجانی دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان
ص. ۵۹-۴۵
فروغ خلیل پور
،
فریبرز درتاج
*
،
حسن اسد زاده
،
اسماعیل سعدی پور
،
کامران شیوندی
چکیده
(۴۵۴۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۸۹ دریافت)
بررسی تأثیر محدودیت شناختی بر روی قضاوت از اطمینان نهایی در انتهای فرآیند حل مسئله
ص. ۷۴-۶۰
فائزه اکبری فیض ابادی
*
،
رضا کرمی نوری
چکیده
(۳۳۸۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۲۹ دریافت)
بهبود سازگاری اجتماعی و کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی
ص. ۸۴-۷۵
زهرا ترازی
*
،
ملوک خادمی اشکذری
،
مهناز اخوان تفتی
چکیده
(۴۵۰۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۴۴ دریافت)
ارائه مدل علی ادراک از محیط آموزش الکترونیکی (مجازی) و تفکر بازتابی با توجه به نقش واسطه ای انعطاف پذیری شناختی در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز
ص. ۹۹-۸۵
احمد رستگار
،
محمد حسن صیف
،
سمیه نگهداری
*
،
زهرا دهقان خلیلی
چکیده
(۳۳۷۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۴۷ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS