You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه تأثیر دو روش آموزشی مونته‌سوری و مبتنی بر ربات بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان
وحیده سیدمحسنی، هادی کرامتی *، محمدحسین عبداللهی، حمیدرضا حسن_آبادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر نرم افزار آموزش و بهسازی توجه و حافظه بر توانمندی شناختی و نظم جویی هیجان بیماران مبتلا به کرونا ویروس بعد از بهبودی
نجمه حمید *، فاطمه یوسفی، مرتضی امیدیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی (حافظه کاری و توجه) و خودکارآمدی در بیماران مبتلا به اختلال اضطرابی
زهرا محسنی نسب *، سمیه ساکت، معصومه دیلمی پویا، سمانه بسیطی، ساحل جعفری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر توانبخشی شناختی نرم افزار کاپتان لاگ بر توجه و حافظه فعال ( دیداری/ فضایی و شنیداری) بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی
مهدیه رحمانیان *، مزگان آگاه هریس، امیر عبدالحسینی، امین رفیعی پور، رضوان دهبانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه سبک های دلبستگی با دشواری در تنظیم هیجان شناختی در دانشجویان
فاطمه سادات برقعی، طهامه هموطن *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدل ساختاری تاثیر اختلالات خواب بر مشکلات یادگیری با نقش میانجی انعطاف پذیری شناختی در کودکان
نازنین زهرا روستایی، علی محمدزاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی و درمان مبتنی بر رابطه والد_کودک بر کارکردهای اجرایی و علائم اضطرابی کودکان مضطرب
شیما خواجه وند، سید عبدالمجید بحرینیان *، مریم نصری، فاطمه شهابی زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه روانشناسی شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | فصلنامه روانشناسی شناختی

Designed & Developed by : Yektaweb