دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 1، شماره 1 - ( 11-1392 )
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
ص. 26-5
محمود مهرمحمدی
چکیده
(15308 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7741 دریافت)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
ص. 48-27
زهرا گویا
،
محمدرضا فدایی
،
زینب آگاه
چکیده
(11258 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3549 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
ص. 72-49
مصطفی قادری
چکیده
(37733 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(9611 دریافت)
تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی
ص. 100-73
فرهاد سراجی
،
حجت الاسلام سید حمید حسینی
،
عبدالرحیم سرو دلیر
چکیده
(7700 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2896 دریافت)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه
ص. 122-101
مرضیه اژدری
،
نعمتاله موسیپور
،
مسعود صدرالاشرافی
چکیده
(8835 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4162 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
ص. 146-123
شیرین دوائی
،
سید محمدرضا امام جمعه
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(13851 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6117 دریافت)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
ص. 168-147
مجید علی عسگری
،
حسین چهارباشلو
،
عاطفه عطاران
چکیده
(14135 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4440 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS