دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 1 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 1، شماره 1 - ( 11-1392 )
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
ص. 26-5
محمود مهرمحمدی
چکیده
(16589 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8285 دریافت)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
ص. 48-27
زهرا گویا
،
محمدرضا فدایی
،
زینب آگاه
چکیده
(12569 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3948 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
ص. 72-49
مصطفی قادری
چکیده
(38854 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10178 دریافت)
تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی
ص. 100-73
فرهاد سراجی
،
حجت الاسلام سید حمید حسینی
،
عبدالرحیم سرو دلیر
چکیده
(8749 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3294 دریافت)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه
ص. 122-101
مرضیه اژدری
،
نعمتاله موسیپور
،
مسعود صدرالاشرافی
چکیده
(10066 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4666 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
ص. 146-123
شیرین دوائی
،
سید محمدرضا امام جمعه
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(14918 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6608 دریافت)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
ص. 168-147
مجید علی عسگری
،
حسین چهارباشلو
،
عاطفه عطاران
چکیده
(15437 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4781 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS