دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
سه شنبه 2 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۱، شماره ۱ - ( ۱۱-۱۳۹۲ )
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
ص. ۲۶-۵
محمود مهرمحمدی
چکیده
(۱۷۹۲۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۸۰۲ دریافت)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
ص. ۴۸-۲۷
زهرا گویا
،
محمدرضا فدایی
،
زینب آگاه
چکیده
(۱۳۹۲۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۳۱۶ دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
ص. ۷۲-۴۹
مصطفی قادری
چکیده
(۳۹۹۲۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۶۴۵ دریافت)
تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی
ص. ۱۰۰-۷۳
فرهاد سراجی
،
حجت الاسلام سید حمید حسینی
،
عبدالرحیم سرو دلیر
چکیده
(۹۸۴۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۶۴۰ دریافت)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه
ص. ۱۲۲-۱۰۱
مرضیه اژدری
،
نعمتاله موسیپور
،
مسعود صدرالاشرافی
چکیده
(۱۱۲۱۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۱۰۹ دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
ص. ۱۴۶-۱۲۳
شیرین دوائی
،
سید محمدرضا امام جمعه
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(۱۶۲۴۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۰۲۵ دریافت)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
ص. ۱۶۸-۱۴۷
مجید علی عسگری
،
حسین چهارباشلو
،
عاطفه عطاران
چکیده
(۱۶۸۱۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۱۴۶ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS