دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
دوشنبه 17 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 1، شماره 2 - ( 12-1392 )
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
ص. 26-5
خلیل غلامی
،
محمد اسدی
چکیده
(13587 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6115 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
ص. 46-27
محمد عطاران
،
صغری ملکی
چکیده
(10640 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8954 دریافت)
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه ای رشته و دانشآموختگان آن در جامعه ایران
ص. 64-47
محمود مهرمحمدی
چکیده
(9320 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2518 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
ص. 98-65
نرگس سجادیه
،
سعید آزادمنش
چکیده
(10571 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8335 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
ص. 124-99
عطیه سادات حسینی یزدی
*
،
مهدی سبحانی نژاد
چکیده
(10334 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8167 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
ص. 148-125
محمد رحمان پور
،
احمدرضا نصر اصفهانی
چکیده
(11722 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6268 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
ص. 164-149
حمیده یاقوتی
،
محمد جوادی پور
،
علی اکبر خسروی
چکیده
(15633 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10342 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS