دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
شنبه 7 خرداد 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 2، شماره 4 - ( 12-1393 )
طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیتهای شناختی سواد ریاضی دانشآموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا
ص. 34-5
مریم محسن پور
*
،
زهرا گویا
،
محسن شکوهی یکتا
،
علیرضا کیامنش
،
عباس بازرگان
چکیده
(6970 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3758 دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
ص. 60-35
بهار سلیمانی
*
،
رضوان حکیم زاده
،
نوروزعلی کرمدوست
چکیده
(6893 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4622 دریافت)
ارزیابی کیفیت برنامههای درسی میانرشتهای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران
ص. 84-61
سولماز نورآبادی
*
،
نعمت الله موسی پور
،
مجید علی عسگری
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
چکیده
(6502 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4101 دریافت)
در جستوجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان
ص. 110-85
حسنعلی میرزابیگی
*
چکیده
(9760 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2061 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
ص. 134-111
رضا رحیمی
*
،
علیرضا عصاره
،
بهرام صالح صدق پور
چکیده
(21848 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(19524 دریافت)
واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی
ص. 160-135
ملیحه ذوالفقاری
،
مرجان کیان
*
چکیده
(3981 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4146 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
ص. 184-161
فریدون شریفیان
*
،
محمود مهرمحمدی
چکیده
(6875 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6277 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS