دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 13 تیر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 7، شماره 13 - ( 1-1398 )
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی!
ص. 28-5
سعید صفائی موحد
چکیده
(8026 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1530 دریافت)
تعیین مولفه های اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی
ص. 52-29
فاطمه شریفی اسدی ملفه
،
اباصلت خراسانی
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
ابراهیم صالحی عمران
چکیده
(6404 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2347 دریافت)
فهم دانش شخصی ـ عملی ؛ حرکت از آنچه معلمان باید بدانند به آنچه میدانند
ص. 78-53
حمیده بزرگ
،
محمود مهرمحمدی
،
ابراهیم طلائی
،
نعمت الله موسی پور
چکیده
(6692 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1911 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتالیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور)
ص. 110-79
هاله شیخ الاسلامی
،
غلامعلی احمدی
،
علیرضا عصاره
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(6772 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1820 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
ص. 142-111
فهیمه شعبانی ثانی
،
افسانه نراقی زاده
،
پروین احمدی
چکیده
(15675 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(14179 دریافت)
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائه راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی
ص. 176-143
سمیه قربانی
،
سید ابراهیم جعفری
،
فریدون شریفیان
چکیده
(6693 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1504 دریافت)
تجارب زیسته اعضای هیئتعلمی از برنامههای درسی توسعه حرفهای: یک الگوی مفهومی
ص. 206-177
صادق زارع صفت
،
مرضیه دهقانی
،
رضوان حکیم زاده
،
مرتضی کرمی
،
کیوان صالحی
چکیده
(8040 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1228 دریافت)
مطالعه چالشهای مواجهه ی معلمان دوره ابتدایی با درس پژوهی: یک مطالعه موردی
ص. 234-207
زهرا امامی پور
،
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(7380 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2540 دریافت)
تاثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزه تحصیلی
ص. 260-235
زینب گلزاری
چکیده
(6745 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1218 دریافت)
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران
ص. 298-261
سید علی قادری
،
بهروز مهرام
،
محمود سعیدی رضوانی
،
محسن نوغانی دخت بهمنی
،
مرتضی کرمی
چکیده
(5397 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1790 دریافت)
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی
ص. 328-299
پروین بازقندی
،
سعید ضرغامی همراه
،
رضا محمدی چابکی
چکیده
(6013 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1341 دریافت)
تبیین عوامل موثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای
ص. 352-329
شهرام اسکندری پور
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
،
مجید علی عسگری
،
علی حسینی خواه
چکیده
(6113 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1014 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS