دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 20 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۷، شماره ۱۳ - ( ۱-۱۳۹۸ )
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی!
ص. ۲۸-۵
سعید صفائی موحد
چکیده
(۹۸۴۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۱۴۴ دریافت)
تعیین مولفه های اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی
ص. ۵۲-۲۹
فاطمه شریفی اسدی ملفه
،
اباصلت خراسانی
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
ابراهیم صالحی عمران
چکیده
(۸۰۶۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۱۶۸ دریافت)
فهم دانش شخصی ـ عملی ؛ حرکت از آنچه معلمان باید بدانند به آنچه میدانند
ص. ۷۸-۵۳
حمیده بزرگ
،
محمود مهرمحمدی
،
ابراهیم طلائی
،
نعمت الله موسی پور
چکیده
(۸۷۰۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۸۱ دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتالیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور)
ص. ۱۱۰-۷۹
هاله شیخ الاسلامی
،
غلامعلی احمدی
،
علیرضا عصاره
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(۹۴۳۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۳۷ دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
ص. ۱۴۲-۱۱۱
فهیمه شعبانی ثانی
،
افسانه نراقی زاده
،
پروین احمدی
چکیده
(۱۷۷۶۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۹۲۸ دریافت)
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائه راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی
ص. ۱۷۶-۱۴۳
سمیه قربانی
،
سید ابراهیم جعفری
،
فریدون شریفیان
چکیده
(۸۹۷۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۴۶ دریافت)
تجارب زیسته اعضای هیئتعلمی از برنامههای درسی توسعه حرفهای: یک الگوی مفهومی
ص. ۲۰۶-۱۷۷
صادق زارع صفت
،
مرضیه دهقانی
،
رضوان حکیم زاده
،
مرتضی کرمی
،
کیوان صالحی
چکیده
(۱۱۹۷۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۲۴ دریافت)
مطالعه چالشهای مواجهه ی معلمان دوره ابتدایی با درس پژوهی: یک مطالعه موردی
ص. ۲۳۴-۲۰۷
زهرا امامی پور
،
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(۹۵۹۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۲۶۱ دریافت)
تاثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزه تحصیلی
ص. ۲۶۰-۲۳۵
زینب گلزاری
چکیده
(۸۶۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۰۶ دریافت)
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران
ص. ۲۹۸-۲۶۱
سید علی قادری
،
بهروز مهرام
،
محمود سعیدی رضوانی
،
محسن نوغانی دخت بهمنی
،
مرتضی کرمی
چکیده
(۷۳۰۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۰۱ دریافت)
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی
ص. ۳۲۸-۲۹۹
پروین بازقندی
،
سعید ضرغامی همراه
،
رضا محمدی چابکی
چکیده
(۷۶۵۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۵۷ دریافت)
تبیین عوامل موثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای
ص. ۳۵۲-۳۲۹
شهرام اسکندری پور
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
،
مجید علی عسگری
،
علی حسینی خواه
چکیده
(۸۱۳۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۱۸ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS