دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 17 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۱۱، شماره ۲۱ - ( ۱-۱۴۰۲ )
اصول طرح پژوهش در برنامه درسی: دقت، مرتبط بودن و مشارکت
۱
زهرا گویا
چکیده
(۲۴۱۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۳۰ دریافت)
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
۲
مجید صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
محدثه خطاط
چکیده
(۵۲۶۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۳۵ دریافت)
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
۳
احمد عربی
،
علی رضا عصاره
،
اسماعیل عظیمی
،
سید محمد رضا امام جمعه
چکیده
(۵۰۳۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۷۱ دریافت)
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
۴
سارا جلال پور
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(۵۳۶۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۷۳ دریافت)
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
۵
معصومه کیانی
چکیده
(۴۸۴۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۲۴ دریافت)
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
۶
یعقوب لهرابی
،
فریدون شریفیان
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده
(۳۶۴۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۱۳ دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
۷
سعیده افضلی
،
علیرضا صادقی
،
نعمت اله موسی پور
،
مصطفی قادری
چکیده
(۳۸۰۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۸۶ دریافت)
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی
۸
فاطمه احمدپور
چکیده
(۳۷۲۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۳۶ دریافت)
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
۹
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(۳۶۰۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۰۳ دریافت)
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران
۱۰
مهدخت نقیبی
چکیده
(۶۰۴۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۹۱ دریافت)
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z
۱۱
زهرا پروازی مقدم
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
کامبیز پوشنه
،
علی اکبر خسروی بابادی
چکیده
(۴۰۳۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۲۲ دریافت)
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
۱۲
فاطمه سادات جعفرنیا
،
مقصود امین خندقی
چکیده
(۳۹۶۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۵۷ دریافت)
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی
۱۳
کریم مهدیخانلو
،
سولماز نورآبادی
چکیده
(۴۱۲۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۰ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS