دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 7 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
[
مقالات منتخب برای انتشار در شمارههای آتی
]
فراتحلیل آثار معلمان پژوهنده استان زنجان از سال 1389 تا 1396 (با موضوع آموزش و یادگیری)
علی حیاتی
،
شهرام اسکندری پور
،
علیرضا عصاره
،
رقیه حیدری
چکیده
(1813 مشاهده)
شناسایی عوامل موثر در انتخاب رشته علوم انسانی: تاملی بر روایت های دوران تحصیلی ام
فرزانه تاری
،
مرضیه دهقانی
،
نصیبه تاری
چکیده
(1818 مشاهده)
واژگان کلیدی کتب ریاضی دوره اول ابتدایی
مرضیه دهقانی
،
نرگس چگینی
،
سوگل یزدان خو
چکیده
(1179 مشاهده)
سنتزپژوهی مولفه های دانش فرهنگی معلمان
ابراهیم محمدجانی
،
مصطفی قادری
،
حسن ملکی
،
علیرضا صادقی
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(1284 مشاهده)
شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی توسعه حرفه ای معلمان: فراترکیب مدل های توسعه حرفه ای
بنت الهدی سادات حسینیان
،
محمدرضا نیلی
،
فریدون شریفیان
چکیده
(1365 مشاهده)
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده
سیروس اسدیان
،
صیاد عبدالهی اصل
،
عیسی برقی
چکیده
(1231 مشاهده)
واکاوی انگاره های معلمان دوره ابتدایی از مفهوم «مدرسه دوستدار کودک»
نجمه سلطانی نژاد
،
رضوان صفیان بلداجی
چکیده
(971 مشاهده)
توصیف دانش محتوایی پداگوژیکی معلمان دوره ابتدایی با تاکید بر مبحث حجم در مولفه آموزش
افسانه نجفی
،
مریم محسن پور
،
سهیلا غلام آزاد
چکیده
(677 مشاهده)
واکاوی تجارب معلمان کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی از تدریس درس انشا
سید حشمت الله مرتضوی زاده
،
رضا ناصری جهرمی
،
فرهاد مومنی
چکیده
(1353 مشاهده)
واکاوی ابعاد، مولفه ها و شاخص های شایستگی معلم به مثابه یادگیرنده مادام العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
پروین صمدی
،
طاهره احمدی
،
پروین احمدی
چکیده
(481 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارآفرینی
بتول سبزه
چکیده
(1447 مشاهده)
تحلیلی از پژوهش های ایرانی قلمرو برنامه درسی آموزش علوم تجربی با تمرکز بر ماهیت علم
حمیده هورفر
،
زهرا نیکنام
،
مجید ملکان
،
عفت عباسی
چکیده
(705 مشاهده)
تبیین سیر تحول و بازنگری برنامه های درسی آموزش عالی افغانستان بعد از 11 سپتامبر 2001
همایون رهیاب
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
اسماعیل جعفری
،
نعمت الله موسی پور
چکیده
(775 مشاهده)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS