You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML فراتحلیل آثار معلمان پژوهنده استان زنجان از سال 1389 تا 1396 (با موضوع آموزش و یادگیری)
علی حیاتی، شهرام اسکندری پور، علیرضا عصاره، رقیه حیدری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی عوامل موثر در انتخاب رشته علوم انسانی: تاملی بر روایت های دوران تحصیلی ام
فرزانه تاری، مرضیه دهقانی، نصیبه تاری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واژگان کلیدی کتب ریاضی دوره اول ابتدایی
مرضیه دهقانی، نرگس چگینی، سوگل یزدان خو
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سنتزپژوهی مولفه های دانش فرهنگی معلمان
ابراهیم محمدجانی، مصطفی قادری، حسن ملکی، علیرضا صادقی، نعمت اله موسی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی توسعه حرفه ای معلمان: فراترکیب مدل های توسعه حرفه ای
بنت الهدی سادات حسینیان، محمدرضا نیلی، فریدون شریفیان
چکیده -   متن کامل (DOC)
XML نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده
سیروس اسدیان، صیاد عبدالهی اصل، عیسی برقی
چکیده -   متن کامل (DOC)
XML واکاوی انگاره های معلمان دوره ابتدایی از مفهوم «مدرسه دوست‌دار کودک»
نجمه سلطانی نژاد، رضوان صفیان بلداجی
چکیده -   متن کامل (DOCX)
XML توصیف دانش محتوایی پداگوژیکی معلمان دوره ابتدایی با تاکید بر مبحث حجم در مولفه آموزش
افسانه نجفی، مریم محسن پور، سهیلا غلام آزاد
چکیده -   متن کامل (DOC)
XML واکاوی تجارب معلمان کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی از تدریس درس انشا
سید حشمت الله مرتضوی زاده، رضا ناصری جهرمی، فرهاد مومنی
چکیده -   متن کامل (DOCX)
XML واکاوی ابعاد، مولفه ها و شاخص های شایستگی معلم به مثابه یادگیرنده مادام العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
پروین صمدی، طاهره احمدی، پروین احمدی
چکیده -   متن کامل (DOCX)
XML تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های کارآفرینی
بتول سبزه
چکیده -   متن کامل (DOC)
XML تحلیلی از پژوهش های ایرانی قلمرو برنامه درسی آموزش علوم تجربی با تمرکز بر ماهیت علم
حمیده هورفر، زهرا نیکنام، مجید ملکان، عفت عباسی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین سیر تحول و بازنگری برنامه های درسی آموزش عالی افغانستان بعد از 11 سپتامبر 2001
همایون رهیاب، کوروش فتحی واجارگاه، اسماعیل جعفری، نعمت الله موسی پور
چکیده -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb