You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
فراتحلیل آثار معلمان پژوهنده استان زنجان از سال 1389 تا 1396 (با موضوع آموزش و یادگیری) علی حیاتی، شهرام اسکندری پور، علیرضا عصاره، رقیه حیدری
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی عوامل موثر در انتخاب رشته علوم انسانی: تاملی بر روایت های دوران تحصیلی ام فرزانه تاری، مرضیه دهقانی، نصیبه تاری
چکیده -
متن کامل (PDF)
واژگان کلیدی کتب ریاضی دوره اول ابتدایی مرضیه دهقانی، نرگس چگینی، سوگل یزدان خو
چکیده -
متن کامل (PDF)
سنتزپژوهی مولفه های دانش فرهنگی معلمان ابراهیم محمدجانی، مصطفی قادری، حسن ملکی، علیرضا صادقی، نعمت اله موسی پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی توسعه حرفه ای معلمان: فراترکیب مدل های توسعه حرفه ای بنت الهدی سادات حسینیان، محمدرضا نیلی، فریدون شریفیان
چکیده -
متن کامل (DOC)
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده سیروس اسدیان، صیاد عبدالهی اصل، عیسی برقی
چکیده -
متن کامل (DOC)
واکاوی انگاره های معلمان دوره ابتدایی از مفهوم «مدرسه دوستدار کودک» نجمه سلطانی نژاد، رضوان صفیان بلداجی
چکیده -
متن کامل (DOCX)
توصیف دانش محتوایی پداگوژیکی معلمان دوره ابتدایی با تاکید بر مبحث حجم در مولفه آموزش افسانه نجفی، مریم محسن پور، سهیلا غلام آزاد
چکیده -
متن کامل (DOC)
واکاوی تجارب معلمان کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی از تدریس درس انشا سید حشمت الله مرتضوی زاده، رضا ناصری جهرمی، فرهاد مومنی
چکیده -
متن کامل (DOCX)
واکاوی ابعاد، مولفه ها و شاخص های شایستگی معلم به مثابه یادگیرنده مادام العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی پروین صمدی، طاهره احمدی، پروین احمدی
چکیده -
متن کامل (DOCX)
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارآفرینی بتول سبزه
چکیده -
متن کامل (DOC)
تحلیلی از پژوهش های ایرانی قلمرو برنامه درسی آموزش علوم تجربی با تمرکز بر ماهیت علم حمیده هورفر، زهرا نیکنام، مجید ملکان، عفت عباسی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تبیین سیر تحول و بازنگری برنامه های درسی آموزش عالی افغانستان بعد از 11 سپتامبر 2001 همایون رهیاب، کوروش فتحی واجارگاه، اسماعیل جعفری، نعمت الله موسی پور
چکیده -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue