- طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی
فریدون رمضی، کامران شیوندی چلیچه *، الهه امینی فر، علیرضا عصاره - آموزش و یادگیری در کلاسهای چندپایه: چالشها و فرصتها
محمدرضا وحدانی اسدی *، حسین اسکندری - تحلیل تجارب معلمان در اجرای برنامه درسی هنر در بستر آموزش مجازی دوره اول ابتدایی
سهیلا داداشی، بتول سبزه *، تهمینه بازگیر - بازخوانی نسبت دو پیشگاه زبانی ( زبان معیار و زبان مادری) در آموزش بر اساس تجربه زیسته معلمان ابتدایی
بهمن یاسبلاغی شراهی * - شناسایی مؤلفههای اشتغالپذیری دانشآموختگان رشته مهندسی عمران: روایت قابلیتهای مبنایی از دیدگاه کارفرمایان
فاطمه یزدانی، فریدون شریفیان جزی *، احمدرضا نصر اصفهانی، احمد شانه ساززاده - شناسایی آموزه ها و نتایج تجارب معلمان در زمینۀ کاربرد هنر در آموزش و تدریس
حسنعلی گرمابی * - واکاوی و تبیین ابعاد و مولفههای برنامه درسی لایهای در راستای دانشآموز-محوری
سکینه شرفی، حسین مومنی مهموئی *، احمد اکبری، تورج فلاح مهنه - طراحی مدلی برای برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان پیش از دبستان(3 تا 5 سال)
ساناز ماهری، علیرضا عراقیه *، یحیی قائدی، امیر حسین مهدی زاده، پری سوسهابی - بررسی جایگاه قومیت و تجارب زیسته قومیتی دانش آموزان در برنامه های درسی متوسطه اول ایران
فرزانه پاکدامن، مهدی دوایی *، علی اکبر خسروی بابادی، حمیدرضا رضازاده - طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک
گلبرگ غریب پور، محمود مهرمحمدی *، حمیدرضا رضا زاده، علیرضا عصاره، فاطمه زهرا احمدی - اجرای برنامهدرسی ریاضی دوره اول ابتدایی: چالشها و راهکارها
سهیلا غلام آزاد * - اثربخشی شیوه های تدریس قصهگویی و نمایش خلاق مشارکتی بر یادگیری مفاهیم میراث ناملموس موزه توسط دانشآموزان دبستانی
اعظم صفی پور، رضا افهمی *، مرجان کیان
- سال 1402
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
- سال 1398
- سال 1397
مقالات در دست چاپ
- تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
مجید صالحی، مرضیه دهقانی *، خانم محدثه خطاط - روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
احمد عربی، علی رضا عصاره *، اسماعیل عظیمی، سید محمد رضا امام جمعه - فراتحلیل آثار معلمان پژوهنده استان زنجان از سال 1389 تا 1396 (با موضوع آموزش و یادگیری)
علی حیاتی، شهرام اسکندری پور *، علیرضا عصاره، رقیه حیدری - تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
سارا جلال پور، پروین احمدی *، پروین صمدی - شناسایی عوامل موثر در انتخاب رشته علوم انسانی: تاملی بر روایت های دوران تحصیلی ام
فرزانه تاری، مرضیه دهقانی *، نصیبه تاری - تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
معصومه کیانی * - الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
سعیده افضلی، علیرضا صادقی *، نعمت اله موسی پور، مصطفی قادری - چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی
فاطمه احمدپور * - واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
نسرین مهدوی، زهرا نیکنام *، محمد عطاران، نعمت اله موسی پور
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1401، جلد 10، شماره20
- شاپای چاپی: ISSN: 2345-4938
- مدیر مسئول: دکتر مجید علی عسگری
- سردبیر: دکتر زهرا گویا
- صاحب امتیاز: انجمن مطالعات برنامه درسی ایران
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 2040 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 34 کاربر
- تمام بازدیدها: 5669158 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 1586 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 993 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 192 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد