خوش آمدید

دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی


اعتبار درجه علمی- پژوهشی دوفصلنامه «نظریه و عمل در برنامه درسی» طبق نامه

شماره ۱۲۴۹۸۹ مورخ ۱۵/۶/۱۳۹۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا گردیده است.
نویسنده گرامی با توجه به تغییر دامنه دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی مقالات خود را به آدرس زیر ارسال نمائید
https://www.jcstpicsa.ir

  •  نوع اعتبار                           علمی - پژوهشی (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)
  • توالی انتشار                       دوفصلنامه
  • زبان نشریه                        فارسی، چکیده:(انگلیسی)
  • نوع انتشار                         الکترونیکی
  • نوع دسترسی                     رایگان
  • دسته بندی موضوعی          ندارد
  • هزینه بررسی و انتشار       دارد
  • استراتژی داوری نشریه     داوری بسته

 
علاقه‌مندان برای ارسال مقالات خود به این نشریه لازم است پیش از ارسال مقالات،
راهنمای نگارش مقاله در بخش راهنمای نویسندگان را مطالعه نموده و مقاله خود را بر این اساس تنظیم نمایند.
سپس اقدام به ثبت نام در وبگاه نشریه و ارسال مقاله خود از این طریق نمایند.


 


 


  • اهداف نشریه:
  • اشاعه و گسترش دانش برنامه درسی
  • کمک به تولید دانش بومی در حوزه برنامه درسی
  • ترغیب نواندیشی در عرصه نظر و نوآوری در عرصه عمل برنامه ریزی درسی
  • کمک به اصلاح و بازنگری برنامه‌های درسی مقاطع مختلف تحصیلی
  • تبیین و آسیب شناسی رویکرد تولید برنامه‌ درسی منطقه‌ای و مدرسه‌ای
  • اشاعه رویکرد تلفیقی در طراحی و تولید برنامه های درسی
  • انعکاس تجربیات جهانی و بین المللی در حوزه برنامه درسی
  • نقد و ارزیابی سیاست های برنامه ریزی درسی در کشور
  • نقد و ارزیابی تحولات برنامه درسی در عرصه اجرا
  • بررسی چالش های نظام برنامه ریزی درسی کشور و ارائۀ راهکارهای مناسب برای بهبود آن

Main Image

دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی

1402، جلد 11، شماره21

شاپای چاپی: 2345-4938

شاپای الکترونیکی: 2783-0640

مدیر مسئول: دکتر مجید علی عسگری

سردبیر: دکتر زهرا گویا

مشاهده ی آخرین شماره

مقالات در دست چاپ

اطلاعات نشریه

  • شماره جاری: 1402، جلد 11، شماره21
  • شاپای چاپی: 2345-4938
  • مدیر مسئول: دکتر مجید علی عسگری
  • سردبیر: دکتر زهرا گویا
  • صاحب امتیاز: انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با همکاری دانشگاه خوارزمی

اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.

آمار سایت

  • کل کاربران ثبت شده: 2220 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • میهمانان در حال بازدید: 177 کاربر
  • تمام بازدید‌ها: 7600695 بازدید
  • بازدید 24 ساعت قبل: 3131 بازدید
  • تعداد مقالات دریافت شده: 1195 مقاله
  • تعداد مقالات منتشر شده: 210 مقاله

بازنشر اطلاعات

استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb