راهنمای نویسندگان

سبک نگارش مقالات

./files/site1/files/%D۸%AA%D۸%B۹%D۹%۸۷%D۸%AF%D۹%۸۶%D۸%A۷%D۹%۸۵%D۹%۸۷.pdf
  • فرم تعارض منافع
    نامه مورد نظر را از لینک زیر دانلود نموده و پس از تکمیل و امضاء تمام نویسندگان در سایت بارگذاری نمائید.
https://s۴.uupload.ir/filelink/XZ۸Mba۷Fqz۱J_fa۵۲ea۵a۷f/cstp_فرم_تعارض_منافع_m۶p.doc
 
  • نویسنده محترم  با توجه به بخشنامه وزارت علوم و تاکید بر مشابهت یابی لازم است با مراجعه به سایت سمیم نور قسمت مشابهت یابی متن مقاله خود را مشابهت یابی و گزارش آن را در قسمت فایل های پیوست  مقاله ارسال فرمائید.

    آدرس سایت سمیم نور:
    http://www.samimnoor.ir/view/fa/default

     
  • تنظیم چکیده­ ها به دو زبان­ فارسی و انگلیسی (بین ۱۲۰ الی ۱۵۰ کلمه). چکیده بیش از ۱۵۰ کلمه را سایت به صورت خودکار نپذیرفته و ادامه ثبت و ارسال مقاله میسر نخواهد شد.
  • کلید واژه ­ها به ترتیب اهمیت و ارتباط با موضوع (۳ تا ۵ مورد)

پیشنهاد می­ شود مقاله شامل بخش­ های زیر باشد:

  • مقدمه (شامل: زمینۀ موضوع، مبانی نظری و پیشینه)
  • بیان مسئله و چارچوب نظری (شامل: شرح مساله، ضرورت بررسی، مدل نظری، هدف­ها، پرسش­ها یا فرضیه­ ها)  
  • روش­ پژوهش (شامل: روش و طرح پژوهش، جامعه آماری، روش نمونه­ گیری و حجم نمونه، ابزار پژوهش و روش تحلیل داده‌ها)
  • گزارش یافته­ ها (شامل توضیحات، جداول، نمودارها و شکل‌ها. در صورت استفاده از جدول، نمودار و شکل، شماره جدول­ها و عنوان آن­ها در بالای جدول­ها و شماره نمودارها و عنوان آن­ها زیر نمودارها قرار گیرد. نمودارها، اشکال و جداول به‌صورت سیاه و سفید تهیه شود).
  • نتیجه­ گیری و بحث و بررسی درباره نتایج (مقایسه یافته­ ها با پیشینه یا تطبیق با مبانی نظری، تفسیر نتایج، مقایسه نتایج بدست آمده و تبیین نتایج)
  • پیشنهادها (ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات شناسایی شده یا در ارتباط با نتایج به ‌دست آمده با ارجاع به آنها)
  • تشکر و قدردانی (درج قدردانی از حامی یا تأمین کننده اعتبار ژزوهش- درصورت وجود-)
  • پاورقی: معادل لاتین اصطلاحات و اسامی غیرایرانی مورد استناد در همان صفحه و در قسمت پاورقی می­ آید.
  • ·      فهرست مآخذ فارسی و انگلیسی (به تفکیک): معرفی (فقط) تمامی منابع استناد شده در متن به ترتیب الفبایی، با ذکر نام خانوادگی، نام نویسنده، سال انتشار، عنوان منبع (به صورت بولد)، نام مترجم منبع (در صورتی که به ترجمه فارسی آن استناد می‌شود) محل انتشار، نام ناشر. 

دفعات مشاهده: 10802 بار   |   دفعات چاپ: 620 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb