جلد 10، شماره 44 - ( بهار و تابستان 1401 )                   شماره 44 صفحات 30-16 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Bohlooli Faskhoodi M. Analysis of the Wittgenstein teaching model based on tacit knowledge approach. Journal title 2022; 10 (44) : 2
URL: http://erj.khu.ac.ir/article-1-1032-fa.html
بهلولی فسخودی محسن. تحلیل مدل تدریس ویتگنشتاین بر اساس رویکرد دانش ضمنی. عنوان نشریه. 1401; 10 (44) :16-30

URL: http://erj.khu.ac.ir/article-1-1032-fa.html


پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
چکیده:   (1192 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 2
     
نوع مطالعه: مقاله پژوهشی | موضوع مقاله: فلسفه تعلیم و تربیت
دریافت: 1400/5/13 | پذیرش: 1401/3/26 | انتشار: 1401/4/16

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه پژوهش‌های تربیتی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2023 CC BY-NC 4.0 |

Designed & Developed by : Yektaweb