جلد 10، شماره 44 - ( بهار و تابستان 1401 )
شماره 44 صفحات 30-16
|
برگشت به فهرست نسخه ها
تحلیل مدل تدریس ویتگنشتاین بر اساس رویکرد دانش ضمنی
محسن بهلولی فسخودی
*
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
چکیده:
(968 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
شمارهی مقاله: 2
واژههای کلیدی:
دانش ضمنی
،
تدریس ضمنی
،
بیانناپذیری
،
قاعدهگریزی
،
متنمحوری.
نوع مطالعه:
مقاله پژوهشی
| موضوع مقاله:
فلسفه تعلیم و تربیت
دریافت: 1400/5/13 | پذیرش: 1401/3/26 | انتشار: 1401/4/16
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.