نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
یکشنبه 16 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 2، شماره 30 - ( بهار و تابستان 1394 )
دیالکتیک، چون روش و رویکرد در پژوهش های تربیتی
10.52547/erj.2.30.1
یحیی قائدی
*
(6305 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1540 دریافت)
مدیریت دانش فردی: شایستگی رقابتی دانشگران
ص. 23-1
10.52547/erj.2.30.2
امین باقری
*
چکیده
(7082 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5027 دریافت)
ارزیابی صلاحیت مربیان و استادکاران در آموزش همراه با تولید در خارج از مرکز کاردانش
ص. 65-24
10.52547/erj.2.30.3
مهدی سبحانی نژاد
*
،
امیر رضا تژدان
چکیده
(6819 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2210 دریافت)
بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
ص. 84-66
10.52547/erj.2.30.4
وحید منصوری
*
،
پروین ذوالقدری
چکیده
(7176 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5086 دریافت)
بازتعریف تعلیم و تربیت و مضامین کلیدی آن بر مبنای مفهوم پدیدارشناختی هویت
ص. 104-85
10.52547/erj.2.30.5
مختار ذاکری
*
،
بابک شمشیری
چکیده
(6839 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1669 دریافت)
نقش تفکیک جنسیتی بر پیشرفت تحصیلی و مقبولیت اجتماعی در مدارس ابتدایی
ص. 120-105
10.52547/erj.2.30.6
محمدحسین خانی
*
،
محسن محمدی
چکیده
(10168 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5114 دریافت)
سبک یادگیری رویکردی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
ص. 137-121
10.52547/erj.2.30.7
یحیی معروفی
*
،
زهره کرمی
چکیده
(6998 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2592 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
ص. 149-138
10.52547/erj.2.30.8
مسلم قبادیان
*
چکیده
(6310 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2801 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS