نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
یکشنبه 16 آذر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 2، شماره 30 - ( بهار و تابستان 1394 )
دیالکتیک، چون روش و رویکرد در پژوهش های تربیتی
10.52547/erj.2.30.1
یحیی قائدی
*
(10851 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4390 دریافت)
مدیریت دانش فردی: شایستگی رقابتی دانشگران
ص. 23-1
10.52547/erj.2.30.2
امین باقری
*
چکیده
(12302 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6914 دریافت)
ارزیابی صلاحیت مربیان و استادکاران در آموزش همراه با تولید در خارج از مرکز کاردانش
ص. 65-24
10.52547/erj.2.30.3
مهدی سبحانی نژاد
*
،
امیر رضا تژدان
چکیده
(12178 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3423 دریافت)
بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
ص. 84-66
10.52547/erj.2.30.4
وحید منصوری
*
،
پروین ذوالقدری
چکیده
(11388 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7802 دریافت)
بازتعریف تعلیم و تربیت و مضامین کلیدی آن بر مبنای مفهوم پدیدارشناختی هویت
ص. 104-85
10.52547/erj.2.30.5
مختار ذاکری
*
،
بابک شمشیری
چکیده
(11496 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4308 دریافت)
نقش تفکیک جنسیتی بر پیشرفت تحصیلی و مقبولیت اجتماعی در مدارس ابتدایی
ص. 120-105
10.52547/erj.2.30.6
محمدحسین خانی
*
،
محسن محمدی
چکیده
(17964 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8728 دریافت)
سبک یادگیری رویکردی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
ص. 137-121
10.52547/erj.2.30.7
یحیی معروفی
*
،
زهره کرمی
چکیده
(12943 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4482 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
ص. 149-138
10.52547/erj.2.30.8
مسلم قبادیان
*
چکیده
(10734 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4369 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS