نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
پنجشنبه 13 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 9، شماره 43 - ( پاییز و زمستان 1400 )
جایگاه توجه به مهدویت در محتوای کتابهای درسی نظام آموزشوپرورش عمومی ایران
ص. 18-1
هادی براتی
*
،
الهام جعفری
،
فرهاد بلاش
چکیده
(914 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(310 دریافت)
مدیریت مدرسه محور در تراز جمهوری اسلامی ایران
ص. 50-19
علی باز قلی زاده
،
علیرضا قاسمی زاد
*
،
پری مشایخ
چکیده
(3811 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(698 دریافت)
ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرآیند پرورش دانشآموزان خودنظمده در مدارس ابتدایی با تأکید بر نقش معلمان
ص. 104-51
ندا اشرفیان
،
کیوان صالحی
*
چکیده
(3266 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(359 دریافت)
بررسی تأثیر استفاده از چندرسانهایهای آموزشی در قصهگویی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهرستان سوسنگرد
ص. 123-105
علی مرمضی
*
،
مژگان حیدری
،
منیژه احمدی
چکیده
(2705 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(239 دریافت)
بررسی رابطه بین نگرش به مدرسه و پیوند با مدرسه: نقش میانجی امید به تحصیل
ص. 139-124
عادل زاهد بابلان
*
،
غفار کریمیان پور
چکیده
(983 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(224 دریافت)
طراحی، اعتباریابی و بررسی اثربخشی چندرسانهای آموزشی تربیت جنسی کودکان بر آگاهی والدین و مربیان
ص. 159-140
صدیقه احمدی
،
نسرین محمدحسنی
*
چکیده
(596 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(97 دریافت)
پدیدارشناسی ابعاد مغفول برنامه درسی کسب شده رشته علوم تربیتی از نگاه نومعلمان دانشگاه فرهنگیان
ص. 181-160
زهرا اکبرزاده
*
،
وحید فلاح
،
سیده عصمت رسولی
چکیده
(408 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(78 دریافت)
بررسی میزان توجه به مولفههای آموزش مشارکت شهروندی در کتابهای درسی مقطع ابتدایی
ص. 115-95
سجاد بهزادی
،
محمدصالح شکوهی بیدهندی
*
چکیده
(626 مشاهده)
ارائه الگویی برای توانمندسازی معلمان در زمینه آموزش مجازی در دوران کرونا
ص. 197-182
خدیجه حاتمی
،
ایرج نیک پی
*
،
سعید فرح بخش
چکیده
(959 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(170 دریافت)
نقش واسطهای هوش هیجانی در رابطه بین ساختار توانمندساز مدارس و عملکرد معلمان ابتدایی شهرستان ممسنی
ص. 214-198
پروین دارابی
*
،
نیما شهیدی
چکیده
(460 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(73 دریافت)
نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت والدین و پایگاه اجتماعی-اقتصادی با انگیزه تحصیلی دانشآموزان
ص. 154-146
منوچهر فلاح
،
احمد غضنفری
*
،
مریم چرامی
،
رضا احمدی
چکیده
(582 مشاهده)
مدلیابی معادلات ساختاری پیشبینی رفتارهای خودشکن تحصیلی بر اساس سیستمهای مغزی _ رفتاری (BAS, BIS, FFFS) ، تحمل ناپذیری بلاتکلیفی و باورهای هوشی با توجه به نقش میانجی استرس انتظارات تحصیلی
ص. 236-215
سید مهدی سرکشیکیان
،
نرگس باباخانی
*
،
نسرین باقری
چکیده
(931 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(94 دریافت)
تبیین مؤلفههای طراحی مرکز نگهداری کودکان بیسرپرست در راستای بهبود شرایط تربیتی
ص. 252-237
زهراالسادات اردستانی
،
الهام پرویزی
*
چکیده
(462 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(111 دریافت)
رابطه فرصت های برابر آموزشی با کیفیت زندگی مدرسه ای و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی فرهنگ مدرسه در دبیران متوسطه
ص. 276-253
محبوبه سلیمان پورعمران
*
چکیده
(396 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(85 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS