|
 |
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes |
ص. ۲۸-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رامین اکبری ، غلامرضا کیانی ، محسن ایمانی نایینی ، نبی کریمی الوار  |
|
چکیده
(۱۵۷۹۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۶۶۹۸ دریافت)
|
 |
Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian |
ص. ۴۹-۲۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی عرب منفرد ، حمیده معرفت  |
|
چکیده
(۸۷۸۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۳۹۶ دریافت)
|
 |
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model |
ص. ۶۷-۵۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
پوریا بقایی مقدم ، رضا پیش قدم  |
|
چکیده
(۱۳۴۷۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۴۵۹ دریافت)
|
 |
Aggression and oral proficiency: a correlational study |
ص. ۹۵-۶۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رضا غفارثمر ، منصوره امیری  |
|
چکیده
(۹۱۲۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۰۹۱ دریافت)
|
 |
The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text |
ص. ۱۱۴-۹۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمد حسین کشاورز ، سرور اشتریان  |
|
چکیده
(۱۰۹۹۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۳۰۲ دریافت)
|
 |
A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports |
ص. ۱۴۲-۱۱۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمد رحیمی ، احیا عمل صالح ، محبوبه سعادت  |
|
چکیده
(۹۵۵۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۰۰۶ دریافت)
|